AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Jeg har en jente på 8 mnd. Hun er første barnebarn og jeg opplever at min mor styrer veldig mye. Hun skal gjerne holde henne hele tiden, mate henne, sette henne i bilstolen, vekke henne, kle på henne, skifte bleie osv. og forsåvidt så er det jo ment fint og hun tenker at jeg kan få kose meg med kaffekoppen også kan hun ta hun, men jeg føler meg nesten som et barn igjen og at jeg ikke får vist foreldrene mine hvordan jeg er i rollen som mor. For når jeg er der eller de her så gjør jo de alt.. vil ikke ta det opp heller for de koser seg sånn og de mener det jo bare godt, og jeg er jo glad for å ha foreldre som er så engasjert. Men sliter litt med å slippe til og få vist at dette kan jeg og.. jeg vil at de skal se meg litt mer i rollen for jeg har gruet meg litt til det.. vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje høre om det er flere som føler eller har følt på dette? Ble det bedre? Anonymkode: aa755...d41
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Hehe, nei, og hadde hun prøvd seg hadde det blitt baluba 😅 Anonymkode: c6b8f...b89
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Min mor elsker unger og gjør absolutt alt med begge mine barn når hun er besøk. Skifter bleier, legger, triller, skifter og ordner alt. Det er så digg! Endelig har jeg armene fri! Eneste jeg gjør selv når hun er på besøk er å amme 😆 Jeg bryr meg ikke om å "vise hva jeg kan" da, regner jo med moren min helt fint skjønner at jeg klarer å ta vare på barn når hun ikke er der. Mindre foreldre bor et stykke unna så vi ser de bare 3-4 dager i strekk et par ganger i måneden. Hadde moren min vært hos oss vær eneste dag hadde jeg nok blitt helt sprø! Anonymkode: 6d179...78c 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Moren min har litt tendenser. Nå bor hun langt unna så det er jo bare periodevis. Men der måtte jeg ta litt styring. For eksempel hadde hun sterke meninger om hvordan vi burde gjøre ting ang. søvn. Hun var her tilfeldigvis ikke så lenge etter fødselen og jeg var veldig sliten og fikk lite søvn. Hun mente at det var innafor å sove sittende på sofaen så lenge man holdt den nyfødte liggende på ryggen. Og at hun kom til å våkne hvis babyen flyttet på seg. Det er jo ikke trygt i det hele tatt. Jeg var ikke komfortabel med det og sa at selv om jeg trengte avlastning så fikk hun ikke gjøre det slik mer. Men ja... skjønner at det er vrient å ta grep og si ifra, enkelte er veldig insisterende. Anonymkode: 19383...98c
Måneklokke Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Du har minst 18 år på deg å få vise frem hva du kan, så nyyyt at moren din diller og daller! Men sett foten ned om hun begynner med oppdragelse du ikke er enig i. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Mulig jeg er en dårlig mor, men om noen vil ta over arbeidet så lener jeg meg gjerne tilbake jeg altså. Og nyter 🙊😂 Anonymkode: 234be...6d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå