Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Har tenkt på å kjøpe meg en microbølgeovn, men er i tvil om jeg skal velge en med eller uten den såkalte pizzafunksjonen. Har litt vanskelig kanskje for å tro på at en pizza kan bli riktig stekt i en micro. Har noen av dere noen erfaringer med slike ovner? Synes dere pizzaen blir like god som når den er stekt i en vanlig stekeovn?
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 En mikrobølgeovn med pizzafunksjonen virker; deigen blir gjennomstekt og osten smelter. Men pizzaen blir ikke halvparten så god som i ovn. Osten blir ikke gyllen og du får ikke "stekt" den på samme måte som du får gjort i en stekeovn.
Snuppelure Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Min micro har både grill og varmluftsfunksjon. Steker en ferdig pizza så perfekt som bilde på esken :-) Elecktrolux EMC3060
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Micro med grill og varmluft ante jeg ikke engang at eksisterte . Men fant en nå på internett som ser lovende ut. Går nok heller for den da kanskje. Tusen takk for tipset :-D
Nella Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Har en Whirlpool MT42. Veldig bra til pizzasteking. Grandisen blir ikke så bra i stekeovnen spør du meg. Den har også en 6.sans så den finner tia på mye selv. Bla oppvarming, steking av pizza og chips. Bruker den også til å koke ris og poteter i. Det er helt genialt. Har faktisk ei sånn litt høy crisppanne til den også det det er helt perfekt å lage en pakke med kakemiks og ha kake på null tid. Glad i mirkoen min og den er daglig i bruk, men den var litt dyr da. 3500,-i utsalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå