Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får menn synlig arr etter sterilisering? Hvordan ser man det? Blir testiklene misformet?

Anonymkode: 90553...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til begge deler. 

Anonymkode: 66519...d8e

Skrevet

Nei og nei. Det påvirker heller ikke lysten, ereksjonen eller mengden som kommer ut ved utløsning så det er ingen som helst måte å finne ut av om en mann er sterilisert eller ikke annet enn å spørre ham.

Anonymkode: f58d6...081

Skrevet

Ok. Dater en mann nå, og har ikke hatt sex ennå. Tenker på prevensjon. Han sier han er sterilisert, men rart om det ikke er mulig å se det overhodet.

Skrevet

Mannen min er sterilisert, men det er ikke mulig å merke eller se i form av arr eller annet at han er sterilisert. Sånn utover det at jeg ikke har blitt gravid på nærmere 10 år selv uten prevensjon 😉

Anonymkode: a1cf1...d44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min er sterilisert, men det er ikke mulig å merke eller se i form av arr eller annet at han er sterilisert. Sånn utover det at jeg ikke har blitt gravid på nærmere 10 år selv uten prevensjon 😉

Anonymkode: a1cf1...d44

Så praktisk :) slippe å tenke på prevensjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ok. Dater en mann nå, og har ikke hatt sex ennå. Tenker på prevensjon. Han sier han er sterilisert, men rart om det ikke er mulig å se det overhodet.

Du får be om å få se utskrift av analysen av sædprøven han sikkert har tatt i etterkant av inngrepet :)

Anonymkode: e6f46...3c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...