AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Det er denne fyren som jeg vet liker meg veldig godt å Igår så var vi på kjøpesenteret sammen. På prøverommet prøvde han på en morsom outfit. Jeg tok jo snap og bilder, noe han visste da han poserte til bildene. så sendte jeg absolutt alle bildene til denne fyren da jeg synes det var en fin og morsom bildeserie det jeg ikke visste før venninna mi påpekte det, var at på absolutt alle de bildene kan vi se en ganske stor bulk i buksa, veldig tydelig også altså jeg lå seriøst ikke merke til dette og sendte alle disse bildene til han, herremin hva tenker han nå Anonymkode: 0daaf...a15 3
Michaelhe Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er denne fyren som jeg vet liker meg veldig godt å Igår så var vi på kjøpesenteret sammen. På prøverommet prøvde han på en morsom outfit. Jeg tok jo snap og bilder, noe han visste da han poserte til bildene. så sendte jeg absolutt alle bildene til denne fyren da jeg synes det var en fin og morsom bildeserie det jeg ikke visste før venninna mi påpekte det, var at på absolutt alle de bildene kan vi se en ganske stor bulk i buksa, veldig tydelig også altså jeg lå seriøst ikke merke til dette og sendte alle disse bildene til han, herremin hva tenker han nå Anonymkode: 0daaf...a15 Han tar nok kontakt ganske fort da Edit: Var det han som hadde ståpikk? Ikke du? jaja, da tror han kanskje du gjør narr av ham. Du blir nok nødt til å invitere ham på middag. Endret 4. november 2021 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Du sendte bilder av han til han? Om noen er flaue her så burde det være han? ER det tydelig at han har stå da, eller kan det tenkes at han bare er stor nedentil? Dere høres ut som tenåringer, så det er vel kanksje litt begrenset erfaring her? Anonymkode: 1c50b...c39 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Og en ting til: Det heter at du ikke LA merke til det. LÅ er bøyning av verbet Ligge, ikke Legge. Anonymkode: 1c50b...c39
Michaelhe Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og en ting til: Det heter at du ikke LA merke til det. LÅ er bøyning av verbet Ligge, ikke Legge. Anonymkode: 1c50b...c39 Grammatikk er så opphissende...Er du singel? 3
Vimsepims Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Er det ikke mer pinlig (for han) at du har sendt disse bildene til dine venner? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Vimsepims skrev (4 timer siden): Er det ikke mer pinlig (for han) at du har sendt disse bildene til dine venner? Hvor står det? Anonymkode: 5696a...6c9
Vimsepims Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor står det? Anonymkode: 5696a...6c9 Vel, venninna har iallefall sett det siden det var hun som påpekte det...? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Vimsepims skrev (4 timer siden): Vel, venninna har iallefall sett det siden det var hun som påpekte det...? Det holdt kanskje å vise henne på telefonen? Anonymkode: 5696a...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå