Gå til innhold

Single som kan ha sex når de vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne tråden hevder flere at de som single kan ha sex når de vil. 

Vil noen forklare hvordan det er mulig? Jeg spør fordi jeg som singel har ikke det slik og vil gjerne oppleve sex. 

Anonymkode: 9e48a...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

80-90 %  av damene og kanskje 10 % av oss menn kan nok ha sex "når man vil", altså at det er lett å finne seg en å ha sex med ganske kjapt og uproblematisk.

Endret av norw
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er singel og kan ha sex når jeg vil. Er kvinne da…. Skal ha sex i kveld

Anonymkode: 7c904...9ae

Skrevet

Dette gjelder ikke for menn flest.

Anonymkode: 8fa83...f09

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er singel og kan ha sex når jeg vil. Er kvinne da…. Skal ha sex i kveld

Kan du forklare hvordan du gjør det? 

Skrevet

Tinder?

• Liker 1
Skrevet

slike påstander tar jeg med en stor klype salt. 

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

80-90 % damene og kanskje 10 % av oss menn kan nok ha sex "når man vil", altså at det er lett å finne seg en å ha sex med ganske kjapt og uproblematisk.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette gjelder ikke for menn flest.

Burde ikke være forskjell på menn og kvinner. Menn og kvinner er jo like? I alle fall det feminisme sier.  Vi lever også i et likestilt samfunn. 

Skrevet

Tinder?

Du bare spør tilfeldige menn på tinder? 

Skrevet

Nei, jeg har ikke ons. Har fast partner. I kveld skal jeg ha sex med ny, skal ha han som fast også. Traff han på datingside. Har chatter i mange mnd. Så «kjenner» han. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil noen forklare hvordan det er mulig? Jeg spør fordi jeg som singel har ikke det slik og vil gjerne oppleve sex. 

Du må ikke tro på alt som skrives. Det er dessuten usunt å ha ukjærlig sex og skader en bare.

Anonymkode: 30ac8...dfc

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har ikke ons. Har fast partner. I kveld skal jeg ha sex med ny, skal ha han som fast også. Traff han på datingside. Har chatter i mange mnd. Så «kjenner» han. 

Så du er ikke singel i den forstand mtp at du er eksklusiv. Du har funnet deg en kjekk som om du vil være sammen med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Burde ikke være forskjell på menn og kvinner. Menn og kvinner er jo like? I alle fall det feminisme sier.  Vi lever også i et likestilt samfunn. 

Er dessverre kjempeforskjell, og vi menn kan ikke gjøre noe for å endre på det. Jeg har lyst til å avvise damer i større grad enn jeg gjør, for å gjøre en innsats for endre på dette, men da blir det jo mindre sex på meg også.

De færreste menn er villige til å gi avkall på sex i et forsøk på skape et mer velfungerende sjekkemarked.

Skrevet

Er en singel kvinne på 31 år, får sex når jeg vil. Har en fast venn som jeg møter når det passer/vi har lyst (han sier aldri nei når jeg har lyst), og så har jeg sex når jeg dater litt her og der. Har erfart at ingen menn er vanskelige å be på besøk f.eks. Tar jeg initiativ til sex, har alle jeg har møtt vært klar på sekundet. 

Anonymkode: 1a594...325

• Liker 1
Skrevet

Jeg er singel og kan ha sex når jeg ønsker det. Har en fast pulevenn jeg besøker når jeg er singel. 
Kvinne 30

Anonymkode: af7a4...7e4

Skrevet

Jeg er mann, og får stort sett sex når jeg vil. Liker ikke selvskryt, men hadde ikke store problem med det før. Og nå etter nettet overtok mye, så er det så enkelt at det nesten ikke er gøy lenger. Jakten er jo en stor del av "moroa".

Anonymkode: 5eeb1...f15

Skrevet

Er en singel kvinne på 31 år, får sex når jeg vil. Har en fast venn som jeg møter når det passer/vi har lyst (han sier aldri nei når jeg har lyst), og så har jeg sex når jeg dater litt her og der. Har erfart at ingen menn er vanskelige å be på besøk f.eks. Tar jeg initiativ til sex, har alle jeg har møtt vært klar på sekundet. 

Anonymkode: 1a594...325

Singel mann i 30 årene. Med utseende på under middels. 0 sex med damer uansett hvilken arena jeg prøver.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er noe som heter singel som kvinne og singel som menn og de er ulike fra hverandre.

Innenfor rammene av date-alder og opplevelsen av en gjennomsnittperson:

En mann som er singel er virkelig singel:  sexløs og har kanskje noen venninner som ser han som en venn.

En kvinne som er singel, er singel fordi hun velger/venter på rett person for henne. Hun har som regel mannlige venner som er interessert i noe mer enn bare vennskap, om hun bare spør dem ærlig. Hun kan bruke Tinder/byn også har hun menn og treff klare til helgen. Med andre ord hun er singel av hennes egen valg, som er helt ok.

Selvsagt finnes det unntaker, og sannheten er som regel et sted i mellom. 

• Liker 4
Skrevet
umAxa skrev (10 minutter siden):

Fordi det er noe som heter singel som kvinne og singel som menn og de er ulike fra hverandre.

Innenfor rammene av date-alder og opplevelsen av en gjennomsnittperson:

En mann som er singel er virkelig singel:  sexløs og har kanskje noen venninner som ser han som en venn.

En kvinne som er singel, er singel fordi hun velger/venter på rett person for henne. Hun har som regel mannlige venner som er interessert i noe mer enn bare vennskap, om hun bare spør dem ærlig. Hun kan bruke Tinder/byn også har hun menn og treff klare til helgen. Med andre ord hun er singel av hennes egen valg, som er helt ok.

Selvsagt finnes det unntaker, og sannheten er som regel et sted i mellom. 

Det finnes i så fall veldig mange unntak.

Jeg tenker ikke at noen "velger" å være singel når de ikke får den de vil ha. Ingen burde "ta til takke" med noen de egentlig ikke vil ha. Det er ikke bra for noen av partene.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er singel, 35. Kan sikkert få meg noe hvis jeg vil, men gidder ikke lenger vente på kjølige partyboys som skal feste til 4am for så å bruke en time på å komme seg til meg. Da har jeg sovna for lengst. Liker også god sex, og det er det sparsomt med når det gjelder partyboys. Jeg vil ha en vin- og podcast-boy som jeg kan ha det hyggelig med ellers også. Trenger ikke være kjærester, bare at det er en mulighet for å henge på andre tider av døgnet enn når jeg vanligvis står opp.

Anonymkode: 22e86...100

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...