AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hun går i første klasse.. Faren til ei i klassen hennes ser jeg omtrent daglig. De vil jo faktisk nå gå i klasse sammen i 7år. Han er utrolig kjekk og hyggelig men han har dame. Han ser endel på meg, det merker jeg . Er det likevel en potensiell mulighet for at det kunne blitt oss? Hva om de går ifra, noe skjer? Et kritikkverdig innlegg, men alle forstår jo at livet ikke går en veien man håpet på alltid. 50% skilles. Noen som har vært i en slik situasjon? Anonymkode: 294b8...5f7 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 4. november 2021 Han er opptatt. Se en annen vei. Anonymkode: 97911...5aa 52
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Nei nei og nei. Det nærmeste du kommer han, er å ende opp med å være hemmelig elskerinne. Anonymkode: 0102a...cf4 8
spegel Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Ja hvis ting går dårlig med han og kjærest, så kan det jo selvfølgelig skje. Men jeg håper jo at både du og denne mannen ville hindret dette, med tanke på barna deres. 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Jeg var på date med faren til en i klassen til mitt barn. Men det var før vi visste at de kunne havne i samme klasse. Og han var (og er) singel. Så lenge han er i et forhold, hold deg langt unna uansett hvor mange 'blikk han sender deg'. Hvis han blir singel, kan du heller vurdere å be han med på noe. Anonymkode: dfc80...7bc 10
Fireflies Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Hva er det med folk å skulle legge seg etter de som er i forhold? 18
Ulrikke Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Han er opptatt! Hold deg unna uansett hvor han ser! Når det er sagt: to single voksne kan selvfølgelig finne sammen uansett hvilken klasse de eventuelle barna deres går i. Har selv ei venninne som ble sammen med den single(!) faren til en klassekamerat av barnet hennes. De er fortsatt sammen 14 år senere. Men opptatte folk holder man seg unna. 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Fireflies skrev (2 minutter siden): Hva er det med folk å skulle legge seg etter de som er i forhold? Hun har ikke lagt seg etter han. Anonymkode: 0102a...cf4 2
Fireflies Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har ikke lagt seg etter han. Anonymkode: 0102a...cf4 Dårlig skrevet av meg. Like merkelig å skulle gå rundt å fantasere om å holde på med en som er i forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 Er denne dama mor til hans barn? Hvis ikke tenker jeg at det ikke skader å drømme litt og se hvor det bærer. Anonymkode: aac2a...50a 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 spegel skrev (55 minutter siden): Ja hvis ting går dårlig med han og kjærest, så kan det jo selvfølgelig skje. Men jeg håper jo at både du og denne mannen ville hindret dette, med tanke på barna deres. Jeg vet det er dumt av meg å tenke slikt. Men kan jo være en grunn for at han kikker litt? Tenker jeg... Anonymkode: 294b8...5f7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 Ulrikke skrev (27 minutter siden): Han er opptatt! Hold deg unna uansett hvor han ser! Når det er sagt: to single voksne kan selvfølgelig finne sammen uansett hvilken klasse de eventuelle barna deres går i. Har selv ei venninne som ble sammen med den single(!) faren til en klassekamerat av barnet hennes. De er fortsatt sammen 14 år senere. Men opptatte folk holder man seg unna. To gifte kan også finne seg andre partnere. Nei, det er ikke noe man håpet på. Men se da, folk går jo hverandre. Bloggeren/sexologen Iselin nylig ed sin mann bare for å nevne siste paret. Anonymkode: 294b8...5f7
Vimsepims Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 Du møter jo muligens den forsmådde ekskona på foreldremøter i ganske mange år fremover da. Så lenge han er i et forhold så ville jeg ikke lagt noe i det. Det går fint an å føle kjemi med noen som er off limit, men det trenger ikke å bety noe som helst. 4
Ulrikke Skrevet 4. november 2021 #15 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): To gifte kan også finne seg andre partnere. Nei, det er ikke noe man håpet på. Men se da, folk går jo hverandre. Bloggeren/sexologen Iselin nylig ed sin mann bare for å nevne siste paret. Anonymkode: 294b8...5f7 Selvfølgelig kan gifte finne andre partnere. Tror ikke det var så vanskelig å skjønne at jeg mente at den single skulle holde seg unna den som er opptatt....
AprilLudgate Skrevet 4. november 2021 #16 Skrevet 4. november 2021 Nei, bare NEI. Dette er OL og NM i konflikt, og ungene får det ikke spesielt bra de heller. Finnes nok av andre kjekke menn å ta av. 5
AprilLudgate Skrevet 4. november 2021 #17 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vet det er dumt av meg å tenke slikt. Men kan jo være en grunn for at han kikker litt? Tenker jeg... Anonymkode: 294b8...5f7 Menn kikker på meg og avogtil. Planlegger ikke fremtiden med den av den grunn. 21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #18 Skrevet 4. november 2021 De fleste menn kikker, gift eller singel. Det betyr ikke at de er interessert. Anonymkode: 0102a...cf4 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #19 Skrevet 4. november 2021 Situasjonen virker så enkel der du er nå, men hvis dette eskalerer til noe mer så kommer det til å bli både vanskelig og vondt. Anonymkode: a4f2a...59d 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #20 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Situasjonen virker så enkel der du er nå, men hvis dette eskalerer til noe mer så kommer det til å bli både vanskelig og vondt. Anonymkode: a4f2a...59d Neida, dette er helt uskyldig og ikke annet enn at vi smiler og ser litt på hverandre. De kan fortsette som samboere i mange herrens år til eller de kan gå fra hverandre som meg og min eks mann gjorde. Vi har ett barn sammen. Vi begge valgte dette. Om han blir singel, så har jeg lov. 😉 Anonymkode: 294b8...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå