AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Del Skrevet 4. november 2021 Skulle returnere en pakke til denne nettbutikken, leverte pakken på et pakkebånd på Post i butikk siden det var ettermiddag og jeg ikke ville vente på betjeningen i disken. Jeg fikk aldri kvittering på innleveringen, men tenkte ikke noe over det siden jeg ikke fikk det ved en annen retur til samme nettbutikk et par uker tidligere, som alt gikk bra med. Nå har pakken forsvunnet, det er ikke registrert noe på sporingsnummeret ut over når nettbutikken kjøpte frakten, og Posten har beklaget seg. Men det er nettbutikken som er fraktbetaler og som dermed må fremme krav om erstatning. Dette nekter nettbutikken å gjøre siden jeg ikke har kvittering og sporingsnummeret ikke har vært i bruk. Posten kan ikke gjøre noe, nettbutikken nekter å gjøre noe. Jeg leser jo nå på TrustPilot at nettbutikken suger på retur generelt, men har jeg virkelig ingen rettigheter??? Anonymkode: ad0c6...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Del Skrevet 4. november 2021 Æsj, så utrolig surt. Jeg er sykt nøye på å få kvittering på innsendt pakke. Men står nå i en skikkelig konflikt med zalando der PostNord beviselig (jeg har håndfaste bevis fra Posten) har vært trege med å registrere returen. Det er attpåtil en kostbar retur, og de rikker seg ikke en tomme. Det interessante er at min retur dukket opp samme dagen som jeg satte meg på bakbeina og ba dem ta meg til forliksrådet om de må. Men de skal fortsatt ha meg til å betale for varene. Jævla svindlere altså. Anonymkode: a994a...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj, så utrolig surt. Jeg er sykt nøye på å få kvittering på innsendt pakke. Men står nå i en skikkelig konflikt med zalando der PostNord beviselig (jeg har håndfaste bevis fra Posten) har vært trege med å registrere returen. Det er attpåtil en kostbar retur, og de rikker seg ikke en tomme. Det interessante er at min retur dukket opp samme dagen som jeg satte meg på bakbeina og ba dem ta meg til forliksrådet om de må. Men de skal fortsatt ha meg til å betale for varene. Jævla svindlere altså. Anonymkode: a994a...d3d Ja, jeg kommer til å bli hakket mer nøye fremover, gitt. Det som er jævlig surt er jo at det er mennesker som sitter på tårn av penger og holder igjen som Onkel Skrue over en femøring, mens det er store beløp for den enkelte forbrukeren. Anonymkode: ad0c6...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Del Skrevet 4. november 2021 Har aldri hatt noe problem med Get inspired. Høres som du har hatt uflaks med returen. Anonymkode: 5eb15...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri hatt noe problem med Get inspired. Høres som du har hatt uflaks med returen. Anonymkode: 5eb15...302 Nå har jeg sporet opp pakken, takket være fantastisk kundeservice hos Posten, og null hjelp fra Get Inspired. De har tatt null ansvar. Posten var klar for å starte en erstatningssak, men siden det ikke er jeg som er "kunden" (fraktbetaler) så måtte Get Inspired gjøre dette. De nektet dog, fordi jeg ikke har kvittering, selv om jeg viste til korrespondansen med Posten hvor de beklaget det som enn hadde skjedd. De gjentok at det var jeg som var økonomisk ansvarlig, og selv om det stemmer kunne de ha løst saken kjapt ved å søke erstatning for den tapte varen. Jeg var max uheldig, for pakken ble feilsortert og levert inn til Postnord så den dukket plutselig opp, men ut over det var jeg bare naiv nok til å tro at jeg ikke kom til å bli en av de sinte på TrustPilot med negativ erfaring med denne nettbutikken. Håper du slipper samme opplevelse i fremtiden. Jeg har også bare gode erfaringer fra tidligere. Men en så elendig kundeservice og mangel på vilje til å hjelpe har jeg aldri opplevd. Anonymkode: ad0c6...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Del Skrevet 14. september 2022 Har samme erfaring med GetInspired, dessverre. Har handlet der i flere år, men kun nå nylig har de gitt dårlig kundeservice. Mulig at de har ansatt noen nye til å håndtere kundeservicen. De har elendige anmeldelser på Trustpilot. Anonymkode: 0de86...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. september 2022 #7 Del Skrevet 15. september 2022 Kundeservice kan ein bare drømma om i våre dagar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Del Skrevet 15. september 2022 Så bra at folk sier i fra og lager innlegg som dette når de får problemer. Nå vil hvertfall ikke jeg støtte den nettbutikken mer. Butikker med så dårlig service fortjener ikke kunder. Anonymkode: 2e150...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #9 Del Skrevet 4. desember 2024 Har også dårlig erfaring med denne nettbutikken. Jeg sendte en retur for en stund siden og de har kun reg en av tingene jeg kjøpte. En vare til nesten 2000 som jeg også sendte i retur mangler! Jeg har heller ingen kvittering fra posten, men kan noen har stjelt det ene plagget? Eventuelt har jeg rett på noe erstating om dette har skjedd? Anonymkode: 567f1...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå