Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Det er vel endel stk her inne som har hatt Friis Mulberry veska en stund nå. Er det fornøyd med den sålangt? Hvordan er kvaliteten på "skinnet", flasser det, holder sømmene osv?
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Du snakker sikkert om den firkanta som "alle" har. Jeg vet ikke hvordan den er men jeg har en annen nyere modell (den med lang skulderrem) og den fikk bare etter et par dagers bruk slitasje i sømmene som henger mot kroppen. Det er ikke noe som vises så godt, men må si jeg ble overrasket - har ikke opplevd lignende på andre vesker som er mange år gamle..
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Er ikkje sånn superfornøyd, eg kjøpte den vetle i lysbrun. Det er vanskeleg å få lukka den skikkeleg. Det er jo ingen glidelås, så dersom eg har lite i den så blir den ikkje heilt lukka..Litt styr med alle desse hempene, og henkene er litt korte. Har kjøpt ei anna på HM som eg er mykje meir fornøyd med til under 200 kroner. Ellers har eg ikkje merka noko stygt på "skinnet", men då har eg heller ikkje brukt den så mykje. Syns stoffet er mjukt og godt Ellers er den stilig å sjå på
LULUDAMA Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 jeg er kjempe fornøyd!! bruker den heile tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå