AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Skulle se en ikke altfor gammel episode av luksusfellen (tror sesongen var fra 2017 eller noe, altså ikke altfor lenge siden) og nå er plutselig hele sesongen borte.. samme med de eldre sesongene. Skjønner ikke hvorfor de gjør dette, hadde gledet meg til å se luksusfellen på Viaplay, men det er bare de nyeste sesongene som er der.. Samme med den serien «Hellstrøm rydder opp hjemme». Var flere episoder jeg hadde gledet meg å se igjen men hele serien er borte. Finner den ingen steder ikke på nettet og ikke på viaplay, discovery+ eller noe.. Anonymkode: 8baa9...155
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 De kjøper rettighetene til serier. Når noen sesonger begynner å bli f.eks gamle så kan det være at de ikke lengre har rettighetene for de sesongene/episodene På reality og sånt så skjønner jeg det, men det irriterer meg er når en streamingtjeneste har kjøpt rettigheter til en tv-serie (ikke reality) og det er bare noen av sesongene. Som f.eks Disney+ som har Boston Legal, men ikke de første 2-3 sesongene Anonymkode: b5f8e...a46
Million Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle se en ikke altfor gammel episode av luksusfellen (tror sesongen var fra 2017 eller noe, altså ikke altfor lenge siden) og nå er plutselig hele sesongen borte.. samme med de eldre sesongene. Skjønner ikke hvorfor de gjør dette, hadde gledet meg til å se luksusfellen på Viaplay, men det er bare de nyeste sesongene som er der.. Samme med den serien «Hellstrøm rydder opp hjemme». Var flere episoder jeg hadde gledet meg å se igjen men hele serien er borte. Finner den ingen steder ikke på nettet og ikke på viaplay, discovery+ eller noe.. Anonymkode: 8baa9...155 Viafree.no har da gamle episoder av Luksusfellen. Helt gratis. Jeg sitter og ser på en gammel episode nå, fra sesong 19, vist i 2018. Du har episoder fra 2017 her i sesong 16, og en til i sesong 17. https://www.viafree.no/programmer/livsstil/luksusfellen/sesong-16 Endret 4. november 2021 av Million
applestories Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Amazon Prime gjør litt motsatt - de legger ut noen sesonger, men ikke de siste. Går man inn på sesongene ligger de der, episode for episode, men de går ikke an å spille av. Hvorfor legge ut noe de ikke har rettigheter til å vise? Det blir som at biblioteket har hyllene fulle, det ser ut som det er godt utvalg, men du får ikke låne bøkene.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå