AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hvis man kjøper kroker til oppheng? Er det evt noe man må tenke på ved kjøp av vanlig veske/bag? Hva er liksom spesielt med stelleveskene, er det flere tilpassa rom? Anonymkode: a7471...348
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Før i tiden var det vanlige bager som ble valgt. Du får jo alt oppi der. Stellebager er funnet opp bare for og selge sånn at foreldre tror de trenger den. Bruk det du har. Anonymkode: e255f...147 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Det er ikke så mye spesielt med dem, utenom tilpassede rom, og at noen av dem kommer med integrert stellematte. (Ja, og så kommer de fra vognprodusentene gjerne i samme stoff som vogna, så det ser pent ut.) Som regel trenger du ikke kroker, hvis veska har skulderrem, så henger du den bare over styret på vogna. Anonymkode: 0d2ce...a25
Sandie Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Går helt fint. Jeg har aldri kjøpt det, kun brukt vanlig veske.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke så mye spesielt med dem, utenom tilpassede rom, og at noen av dem kommer med integrert stellematte. (Ja, og så kommer de fra vognprodusentene gjerne i samme stoff som vogna, så det ser pent ut.) Som regel trenger du ikke kroker, hvis veska har skulderrem, så henger du den bare over styret på vogna. Anonymkode: 0d2ce...a25 Må man ikke passe veldig på at den ikke sklir ned da? Anonymkode: a7471...348
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Vi har alltid brukt en vanlig sekk. Tar den på ryggen hvis ungen sitter i bæretøy eller går selv, eller putter den under vogna. Anonymkode: c2809...661
Mhmjadda Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Vi har brukt en vanlig vanntett sekk eller bag, som har blitt lagt i kurven under vogna. Har en organizer eller hva det nå heter på styret. Det har vært perfekt for oss.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man kjøper kroker til oppheng? Er det evt noe man må tenke på ved kjøp av vanlig veske/bag? Hva er liksom spesielt med stelleveskene, er det flere tilpassa rom? Anonymkode: a7471...348 Ja, selvfølgelig Jeg bruker ikke noe kroker heller, bare slenger remmen over vognstyret hvis jeg vil ha veska på vogna. Sklir ikke ned, men kommer kanskje an på vogn? Vi har Britax smile og Simo. Ellers bruker jeg mest sekk som jeg har på rygg eller i kurven på vogna. Bruk bare en veske eller sekk du har fra før, er så mye kjøpepress til baby😆 Anonymkode: 9b297...5ec
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis man kjøper kroker til oppheng? Er det evt noe man må tenke på ved kjøp av vanlig veske/bag? Hva er liksom spesielt med stelleveskene, er det flere tilpassa rom? Anonymkode: a7471...348 Har alltid brukt vanlige sekker eller vesker. Lurt med kroker! Har jeg ikke tenkt på. Har skinnreim Emmaljunga nå, så den sklir ned. Skal kroke den opp! Anonymkode: 23eff...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå