AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Har ikke vært på ordinær UL ennå, så termin er mensen-termin, men basert på den begynner permen min langfredag i påsken. Dette er jo rød dager, betyr det at jeg «mister de fridagene. Er reglene bare 3 uker før termin, uansett? Anonymkode: a0b3a...034
Juni15 Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Dette kan du sjekke inn i nav sin permisjonsplanlegger 2
applestories Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Du kan starte permisjonen 12 uker før termin, men du får ikke flere dager, du bare flytter dem fra etter fødsel til før. Permisjonsdagene og utbetalingen blir ikke påvirket av om det er langfredag, 17. mai eller 3. verdenskrig - du får utbetaling for mandag til fredag samme hva, så lenge du er i permisjon.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Ja, altså. Du får ikke igjen fri for røddager i permisjon, ei heller forlenget permisjon fordi det er samtidig som røddag. Anonymkode: 9ed28...981 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Ja perm blir ikke forskjøvet/utsatt/lenger pga fridager i permisjonen. Eneste unntaket er når du tar ut egen ferie (maks 4 uker) som du kan utsette permisjonen med. Anonymkode: b6c56...f01
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja perm blir ikke forskjøvet/utsatt/lenger pga fridager i permisjonen. Eneste unntaket er når du tar ut egen ferie (maks 4 uker) som du kan utsette permisjonen med. Anonymkode: b6c56...f01 (Ps - Maks 4 uker og 1 dag per kalenderår jeg utsetter permisjon med 4 uker og 1 dag i år og 4 dager neste år ) Anonymkode: e9606...5e8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: (Ps - Maks 4 uker og 1 dag per kalenderår jeg utsetter permisjon med 4 uker og 1 dag i år og 4 dager neste år ) Anonymkode: e9606...5e8 Ja riktig sånn var det, du har rett 😊 Husket bare at det var mindre enn 5 uker siden 5 uker er vanlig men ikke lovbestemt 😄 Anonymkode: b6c56...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå