AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Jeg har vært sammen med en jente i ca 1,5 år snart. Det er første gangen jeg er sammen med eller har vært fysisk med samme kjønn som meg selv. Jeg har gjort meg en erfaring, og det er at jeg plutselig, ved noen tilfeller av eggløsning tar mer selv i å drømme om en mann,eller tenker mer seksuelt på denne mannen enn hva jeg gjør med min kjære. Er dette normalt? Anonymkode: 5cac1...156
Jentegutt Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Ja det tenker jeg er normalt du er nok bi som meg, noen ganger føler jeg for kvinner andre ganger for menn, går jeg for lenge uten kuk får min dildo hardkjør🤣
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Jeg har det også sånn og jeg er bifil. Når jeg er med en kvinne, kan jeg noen ganger savne en mann. Og omvendt. Man må vel bare lære seg til å leve med det. Med mindre man går for polyforhold. Anonymkode: 4637b...100 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Jentegutt skrev (6 timer siden): Ja det tenker jeg er normalt du er nok bi som meg, noen ganger føler jeg for kvinner andre ganger for menn, går jeg for lenge uten kuk får min dildo hardkjør🤣 Jeg føler nesten jeg er utro og jeg en sjelden gang bruker dildoen for meg selv. Føler at det hun ikke gir er bra nok på en måte. Og hvordan skal jeg holde ut resten av livet i forholdet når disse tankene dukker opp? Føler det nesten er biologien som prater når dette stort skjer foregår da jeg har eggløsning. Anonymkode: 5cac1...156
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har det også sånn og jeg er bifil. Når jeg er med en kvinne, kan jeg noen ganger savne en mann. Og omvendt. Man må vel bare lære seg til å leve med det. Med mindre man går for polyforhold. Anonymkode: 4637b...100 Hva savner du hos kvinner når du er med menn da? Anonymkode: 5cac1...156
Jentegutt Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler nesten jeg er utro og jeg en sjelden gang bruker dildoen for meg selv. Føler at det hun ikke gir er bra nok på en måte. Og hvordan skal jeg holde ut resten av livet i forholdet når disse tankene dukker opp? Føler det nesten er biologien som prater når dette stort skjer foregår da jeg har eggløsning. Anonymkode: 5cac1...156 Tror du bare må jobbe med tankene dine, du er ikke utro når du onanerer ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå