AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Jeg og kjæresten min slo opp i sommer, vi prøvde på nytt etter en liten stund men jeg var usikker så måtte tilslutt la han gå da jeg så hvor såret han ble av min usikkerhet. Jeg datet en annen mann en stund etter bruddet og ettersom tiden gikk innså jeg at jeg savnet ekskjæresten. Jeg ventet lenge før jeg kontaktet han da jeg ville være 100% sikker på at jeg visste hva jeg ville. Jeg har møtt han et par ganger og pratet i telefonen. Han sier han ikke klarer å tenke på om han vil gi meg en ny sjanse fordi han blir så lei seg. Han stoler ikke på at jeg nå vet hva jeg vil. I tillegg har han lagt bort alle planer for fremtiden som vi hadde sammen, han skal nå ikke ha egne barn osv. vi er i 30 årene begge to. Jeg vet han enda har følelser, og at jeg var hans store kjærlighet. Jeg har tilslutt skrevet et brev hvor jeg legger meg helt flat for mine feil og hvor sterkt jeg ønsker å finne tilbake. Jeg ba han ikke svare meg men at jeg håpte han en dag kunne stole på meg igjen å gi meg en ny sjanse. jeg skjønner han trenger tid til å tenke, og at han kanskje ikke er klar (eller blir klar) til å tilgi. MEN hvor lenge skal man vente på å høre noe? Vil ikke såre meg selv unødvendig men jeg ønsker detter veldig og jeg skjønner at jeg får det jeg fortjener etter jeg svek han. jeg ønsker ikke å kontakte han mer, hvertfall ikke med det første, av respekt for han. Likevel må jeg på et tidspunkt gi slipp helt eller etterspørre hvor han står. Anonymkode: 2f395...419
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Er i samme situasjon selv, håper hun ombestemmer seg en dag 🥲 Anonymkode: 24a06...b06
Mann39nord Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Her har du med å trekke deg helt tilbake. Du spytter ikke på partner din for så å innse hva du har mistet. Kanskje du heller skal lære av dine feil å ikke kødde det til i det neste forholdet. 8
Gjest The High Priestess Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Det er slutt for en grunn. Jeg råder deg til å gå en ny retning i livet. Det vil tjene deg godt i det lange løp.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Mann39nord skrev (2 minutter siden): Her har du med å trekke deg helt tilbake. Du spytter ikke på partner din for så å innse hva du har mistet. Kanskje du heller skal lære av dine feil å ikke kødde det til i det neste forholdet. Spytte på partneren? Mener du jeg har gjort det? Jeg har aldri ville gjøre det slutt, og har ville ordne opp i problemene som var. Mens eksen min mente det ikke ville funke. TS Anonymkode: 9c139...01c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er i samme situasjon selv, håper hun ombestemmer seg en dag 🥲 Anonymkode: 24a06...b06 Gode klemmer til deg ❤️ TS Anonymkode: 9c139...01c
Mann39nord Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spytte på partneren? Mener du jeg har gjort det? Jeg har aldri ville gjøre det slutt, og har ville ordne opp i problemene som var. Mens eksen min mente det ikke ville funke. TS Anonymkode: 9c139...01c Du viser jo klart å tydelig at du ikke respekterer din tidligere partner. Ved å hoppe til en ny mann rett etter bruddet. For meg er det klart å tydelig at det ligger noe mere i grunn?? 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og kjæresten min slo opp i sommer, vi prøvde på nytt etter en liten stund men jeg var usikker så måtte tilslutt la han gå da jeg så hvor såret han ble av min usikkerhet. Jeg datet en annen mann en stund etter bruddet og ettersom tiden gikk innså jeg at jeg savnet ekskjæresten. Jeg ventet lenge før jeg kontaktet han da jeg ville være 100% sikker på at jeg visste hva jeg ville. Jeg har møtt han et par ganger og pratet i telefonen. Han sier han ikke klarer å tenke på om han vil gi meg en ny sjanse fordi han blir så lei seg. Han stoler ikke på at jeg nå vet hva jeg vil. I tillegg har han lagt bort alle planer for fremtiden som vi hadde sammen, han skal nå ikke ha egne barn osv. vi er i 30 årene begge to. Jeg vet han enda har følelser, og at jeg var hans store kjærlighet. Jeg har tilslutt skrevet et brev hvor jeg legger meg helt flat for mine feil og hvor sterkt jeg ønsker å finne tilbake. Jeg ba han ikke svare meg men at jeg håpte han en dag kunne stole på meg igjen å gi meg en ny sjanse. jeg skjønner han trenger tid til å tenke, og at han kanskje ikke er klar (eller blir klar) til å tilgi. MEN hvor lenge skal man vente på å høre noe? Vil ikke såre meg selv unødvendig men jeg ønsker detter veldig og jeg skjønner at jeg får det jeg fortjener etter jeg svek han. jeg ønsker ikke å kontakte han mer, hvertfall ikke med det første, av respekt for han. Likevel må jeg på et tidspunkt gi slipp helt eller etterspørre hvor han står. Anonymkode: 2f395...419 Så trist å høre. Hvis dere gjorde det slutt i sommer, så har det vel i teorien ikke gått såå lang tid? Håper det ordner seg for deg ❤️ For min del ble det slutt for over et år siden, med endel frem og tilbake.. men nå uten kontakt igjen - mitt valg fordi jeg klarte ikke all denne uvissheten, og det å hele tiden bli påminnet han når han sender mld osv... Her er det du som er eksen som valgte å gå, men angret. Så jeg hadde prøvd å vise han at jeg mente det, at jeg virkelig angret. Hadde min eks kommet nå, så hadde jeg trengt mye bekreftelse for å være sikker på at han mente det han sa ❤️ TS Anonymkode: 9c139...01c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Mann39nord skrev (Akkurat nå): Du viser jo klart å tydelig at du ikke respekterer din tidligere partner. Ved å hoppe til en ny mann rett etter bruddet. For meg er det klart å tydelig at det ligger noe mere i grunn?? Du svarer hun andre som skrev lengre oppe her, det var ikke meg som er TS som skrev det Anonymkode: 9c139...01c
Mann39nord Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du svarer hun andre som skrev lengre oppe her, det var ikke meg som er TS som skrev det Anonymkode: 9c139...01c 😅 beklager
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 Mann39nord skrev (Akkurat nå): 😅 beklager Haha null stress. Jeg ble bare litt satt ut av hva galt jeg evt hadde gjort 😄 TS Anonymkode: 9c139...01c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så trist å høre. Hvis dere gjorde det slutt i sommer, så har det vel i teorien ikke gått såå lang tid? Håper det ordner seg for deg ❤️ For min del ble det slutt for over et år siden, med endel frem og tilbake.. men nå uten kontakt igjen - mitt valg fordi jeg klarte ikke all denne uvissheten, og det å hele tiden bli påminnet han når han sender mld osv... Her er det du som er eksen som valgte å gå, men angret. Så jeg hadde prøvd å vise han at jeg mente det, at jeg virkelig angret. Hadde min eks kommet nå, så hadde jeg trengt mye bekreftelse for å være sikker på at han mente det han sa ❤️ TS Anonymkode: 9c139...01c TS her. Tusen takk for det ❤️ jeg har prøvd å trygge han lenge nå, men skjønner at han tviler. Tenker han skal få lov til å tenke litt i fred en stund, i mens så får jeg bare vente å se om han kan tilgi meg ❤️ usikkerhet er så vondt, har vært den som har datet en som er usikker fram og tilbake og det rette er å trekke seg om ikke den personen som er usikker gjør det for deg❤️ Anonymkode: 2f395...419
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 Mann39nord skrev (17 minutter siden): Du viser jo klart å tydelig at du ikke respekterer din tidligere partner. Ved å hoppe til en ny mann rett etter bruddet. For meg er det klart å tydelig at det ligger noe mere i grunn?? Oida, her er det da ingen som spytter på noen. Eksen min har også datet, ikke bare en men opp til flere etter bruddet. Noe jeg både respekterer og forstår at man prøver å gå videre etter et brudd. Ingen som hopper i noen retninger, da du ikke kjenner til hele tidslinjen så tror jeg du ikke skal være så kjapp med å uttale deg. Eksen min eller meg er ikke eiesyke, når man har skilt lag så er det helt naturlig etter en stund fra hverandre å treffe andre. Fra mai til november er det tross alt 6 måneder. Jaggu Anonymkode: 2f395...419
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 Jeg må beklage, jeg har svart ett par steder som TS her, fordi jeg blandet denne tråden med en annen som er min egen. Beklager til deg som opprettet denne tråden!! Anonymkode: 9c139...01c
Mann39nord Skrevet 4. november 2021 #15 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oida, her er det da ingen som spytter på noen. Eksen min har også datet, ikke bare en men opp til flere etter bruddet. Noe jeg både respekterer og forstår at man prøver å gå videre etter et brudd. Ingen som hopper i noen retninger, da du ikke kjenner til hele tidslinjen så tror jeg du ikke skal være så kjapp med å uttale deg. Eksen min eller meg er ikke eiesyke, når man har skilt lag så er det helt naturlig etter en stund fra hverandre å treffe andre. Fra mai til november er det tross alt 6 måneder. Jaggu Anonymkode: 2f395...419 Anbefaler deg å gå videre her var det mye rot. 6 mnd ja men da er det bare å finne seg ny å gifte seg 😅 som jeg sa det må ligge noe annet til grunn.
Antiviruset Skrevet 4. november 2021 #16 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spytte på partneren? Mener du jeg har gjort det? Jeg har aldri ville gjøre det slutt, og har ville ordne opp i problemene som var. Mens eksen min mente det ikke ville funke. TS Anonymkode: 9c139...01c Da er det han som har dumpet deg, og du venter aldri på en dumper. Bli ferdig med sorgen og gå videre. Ta aldri kontakt med han uansett! Det var han som dumpet deg, og det er alltid dumperen som må ta kontakt videre om han ombestemmer seg. Da med en klar beskjed. "jeg anger så mye, kan du gi meg en sjanse til" er det eneste som duger da. Ikke noen smuler her og der. Så er dette ikke Netflix Der man startet der man slapp. Da må det starte helt fra begynnelsen igjen med dating og føle på kjemi og alt det der. Finne ut om tidligere problemer som var årsaken til dumpingen er løst. Da må han ha fikset sine problemer. Om ikke ? Da går det bare aldri. Jeg hadde gitt en angrende ex en slik sjanse om det ikke var store konflikter som utroskap som lå bak dumpingen. Selvfølgelig må man være singel selv om en ex spør om en nye sjanse, ellers er det alltid kjørt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #17 Skrevet 4. november 2021 Antiviruset skrev (9 minutter siden): Da er det han som har dumpet deg, og du venter aldri på en dumper. Bli ferdig med sorgen og gå videre. Ta aldri kontakt med han uansett! Det var han som dumpet deg, og det er alltid dumperen som må ta kontakt videre om han ombestemmer seg. Da med en klar beskjed. "jeg anger så mye, kan du gi meg en sjanse til" er det eneste som duger da. Ikke noen smuler her og der. Så er dette ikke Netflix Der man startet der man slapp. Da må det starte helt fra begynnelsen igjen med dating og føle på kjemi og alt det der. Finne ut om tidligere problemer som var årsaken til dumpingen er løst. Da må han ha fikset sine problemer. Om ikke ? Da går det bare aldri. Jeg hadde gitt en angrende ex en slik sjanse om det ikke var store konflikter som utroskap som lå bak dumpingen. Selvfølgelig må man være singel selv om en ex spør om en nye sjanse, ellers er det alltid kjørt. Neii det var mitt valg å gjøre det slutt 😂 Herregud jeg spurte om hvor lang tid man burde gi en person, ikke hvem som gjorde det slutt eller valg jeg og min eks har gjort i ettertid Anonymkode: 2f395...419
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #18 Skrevet 4. november 2021 Mann39nord skrev (35 minutter siden): Anbefaler deg å gå videre her var det mye rot. 6 mnd ja men da er det bare å finne seg ny å gifte seg 😅 som jeg sa det må ligge noe annet til grunn. Veldig glad jeg ikke har deg som eks😂 Må være singel i 7 år før man ser på en annen person etter et brudd. Å nei, ingenting annet som ligger til grunn så du kan legge fra deg krystallkula. Har heller ikke spurt om råd om jeg skal gå videre eller ikke. Men hvor lang tid man skal gi en person til å finne ut av hva han vil. Er voksen nok til å velge selv hva jeg vil i mitt liv. Anonymkode: 2f395...419
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #19 Skrevet 4. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor lang tid kan man vente på eksen? Anonymkode: 2f395...419 Så lenge du lever, men hvorfor? Anonymkode: 4b813...b2d
Mann39nord Skrevet 4. november 2021 #20 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Veldig glad jeg ikke har deg som eks😂 Må være singel i 7 år før man ser på en annen person etter et brudd. Å nei, ingenting annet som ligger til grunn så du kan legge fra deg krystallkula. Har heller ikke spurt om råd om jeg skal gå videre eller ikke. Men hvor lang tid man skal gi en person til å finne ut av hva han vil. Er voksen nok til å velge selv hva jeg vil i mitt liv. Anonymkode: 2f395...419 Du er jo tydeligvis ikke voksen når du ikke klarer å la denne mannen være i fred. Å spørre her inne hvor lenge en person bruker på å finne seg eller hva han hun vil 😆 noen 1 dag andre 10 år. Så kom deg videre. Vi alle er forskjellige så la mannen finne seg å slutt å plage deg selv og han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå