Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne i slutten av 20-årene her, som har kontakt med en mann som gir blandede signaler. Han inviterer meg gjerne på middag, men da i siste liten, slik at det ikke passer. Om jeg foreslår en annen dato passer det ikke han. Da kommer han opp med unskyldninger som at han skal møte venner, at han sikkert kommer til å være sliten etter jobb osv. Så ja, ikke lett å avtale med han, for alt skal skje så spontant og da har jeg ofte allerede planer som jeg ikke kan avlyse. 

Uansett så skal jeg flytte og bo et annet sted i en periode. Han sier derfor at jeg er ei bra jente, men at han ikke kan involvere seg følelsesmessig grunnet at jeg skal flytte. Vet ikke om dette kun er en unskyldning? Er fortsatt en god stund til jeg skal det, så vi kunne brukt tid på å bli kjent. 

Så ja, fyren kontakter meg ofte, men det er aldri noe konkret. Han er vanskelig å legge planer med. Så hva vil han? Kun ligge? Vi har hatt sex en gang før. Det er han som tar mest iniativ til å sende meldinger, men det er mer bilder av hva han selv gjør. Sjelden spør han om hvordan jeg har det. Sporadisk kan han ringe. Føler han er ganske flakey og vanskelig å legge planer med. Jeg tar aldri kontakt først og har kun spurt om å henge en gang. Da opplevde jeg han som unnvikende i svaret. Tilslutt sa han at han heller ville på byen. Han er i slutten av 20-årene, men sier også at han vil slå seg til ro. Han gir meg miksede signaler og jeg blir sliten av denne vinglingen. 

Hva gjør jeg?

Takk for svar! 

Anonymkode: 9df16...c4c

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis du blir sliten av vinglingen og i tillegg skal flytte bort så ville jeg sluppet denne fisken ut i havet igjen. 

Skrevet

Jeg holder en knapp på at han holder deg varm for å ha tilgang til sex. 

Hvis en mann virkelig er interessert så drar han ikke ut på byen istedenfor å møte en han liker.

Anonymkode: 42766...a26

• Liker 8
Skrevet

Det den over sa! Dette er ikke sånn du skal behandles av en fyr i starten av et mulig forhold, han prioriterer deg jo ikke for fem flate øre. 

Tenk deg om; hadde han du var skikkelig forelska i invitert på noe, hadde du dratt på byen? Prioritert venner hver gang? Hmmm nei

Anonymkode: 8e330...d9f

• Liker 3
Skrevet

Hva vil DU? Ikke nødvendigvis med han, men forhold / mann.

Han sier jo egentlig at han ikke ønsker å involvere seg med en som skal flytte. Uansett jeg hadde nok trukket meg tilbake.

Ikke sikkert at han bare er ute etter sex, men får ikke inntrykk av at dette er veldig seriøst fra hans side, ikke nå. Men alt kan alltid forandre seg.

Anonymkode: ced46...d6d

• Liker 1
Skrevet

Han vil ikke legge planer med deg fordi han «sikkert kommer til å vær sliten etter jobb»?? Dette hadde jeg aldri giddet..

• Liker 3
Skrevet
Mia M skrev (8 minutter siden):

Han vil ikke legge planer med deg fordi han «sikkert kommer til å vær sliten etter jobb»?? Dette hadde jeg aldri giddet..

Ja han sa så, så jeg ble ganske satt ut..Har ikke respondert noe etter dette.

TS

Skrevet

Er du sikker på at han er heeelt singel...

Anonymkode: ee9c8...fcd

• Liker 2
Skrevet
Lunaris skrev (4 minutter siden):

Han vil bare én ting.

Takk for svar. Hva gjør man da? «Fader» han sakte ut eller skrive en melding at man ikke ønsker mer kontakt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sikker på at han er heeelt singel...

Anonymkode: ee9c8...fcd

Det tror jeg. Men dater kanskje andre. TS

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar. Hva gjør man da? «Fader» han sakte ut eller skrive en melding at man ikke ønsker mer kontakt? 

Du kaster ikke vekk mer tid på han. Bare la være å svare eller si at du ikke har tid. Enkelt. Ikke ta hensyn til følelsene til en som ikke evner å ta hensyn til deg.

Skrevet
Lunaris skrev (4 minutter siden):

Du kaster ikke vekk mer tid på han. Bare la være å svare eller si at du ikke har tid. Enkelt. Ikke ta hensyn til følelsene til en som ikke evner å ta hensyn til deg.

Takk! Du er rå! 👌🏻TS

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! Du er rå! 👌🏻TS

Bare hyggelig☺️

Skrevet

Bare ikke la han FÅKKE med deg på den måten. Trykk på SLETT.

Anonymkode: 1abee...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...