Gå til innhold

Kjøpe brukt, rent undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du kjøpt brukt rent undertøy til deg selv? Hvis nei ; hvorfor ikke? Og her holder ikke svar som at det er ekkelt, for det sitter i hodet. Finns det noen logisk holdbar grunn for at rent og pent og ikke slitt undertøy ikke kan arves? 

Anonymkode: d0190...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En truse koster 30kr ferdig tilsendt fra Aliexpress. Undertøy bruker man til det går i oppløsning. Så hvorfor skal jeg kjøpe brukt? 

Anonymkode: 65296...819

Skrevet

Er det noen som selger rene, brukte truser? Jeg bruker mine til de er utslitt.

Anonymkode: 56932...c63

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt noen kule vintage tubesokker da jeg liker en litt skaterstil på fritiden om sommeren. Men må innrømme at jeg faktisk bruker andre tennissokker under dem selv etter flere vask. Ja, det sitter i hodet. Men jeg bruker opp undertøyet mitt, så ikke noe å selge. Hvorfor skulle noen selge pent brukt undertøy fremfor å bruke det opp? Tubesokker er et synlig statement, det er ikke en truse. Kunne kanskje kjøpt en kul brukt t-skjorte, men der er det massevis av nye, så har ikke tenkt tanken. 

Har kjøpt brukte gensere og kule vintage treningsjakker. 

Anonymkode: d91e1...966

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har kjøpt noen kule vintage tubesokker da jeg liker en litt skaterstil på fritiden om sommeren. Men må innrømme at jeg faktisk bruker andre tennissokker under dem selv etter flere vask. Ja, det sitter i hodet. Men jeg bruker opp undertøyet mitt, så ikke noe å selge. Hvorfor skulle noen selge pent brukt undertøy fremfor å bruke det opp? Tubesokker er et synlig statement, det er ikke en truse. Kunne kanskje kjøpt en kul brukt t-skjorte, men der er det massevis av nye, så har ikke tenkt tanken. 

Har kjøpt brukte gensere og kule vintage treningsjakker. 

Men hva definerer du strømpebukser som? Undertøy eller bare strømper, kunne du tatt på en brukt vasket strømpebukse?

Anonymkode: ea29f...2c7

Skrevet

Nei takk. Bare tanken på at trusen har berørt et annet underliv byr meg i mot. Selv om det er aldri så rent.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal en kjøpe second hand undertøy for? Det koster ikke all verden for noen truser. De fleste sliter vel undertøyet sitt uansett.

Anonymkode: cfe96...379

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i all verden skal en kjøpe second hand undertøy for? Det koster ikke all verden for noen truser. De fleste sliter vel undertøyet sitt uansett.

Trusene jeg kjøper som matchende bh koster mye mer. Uten at jeg vil kjøpe brukt eller selge, så kanskje det er sånne truser ts tenker på. Når jeg kjøper en bh på change eller next to nothing og kjøper to-tre truser som matcher bh så koster det mer enn litt. 

https://www.change.com/no/eden-p5641405472

Anonymkode: a03a0...e4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trusene jeg kjøper som matchende bh koster mye mer. Uten at jeg vil kjøpe brukt eller selge, så kanskje det er sånne truser ts tenker på. Når jeg kjøper en bh på change eller next to nothing og kjøper to-tre truser som matcher bh så koster det mer enn litt. 

https://www.change.com/no/eden-p5641405472

Alt er relativt. Synes ikke det er så dyrt for en bh og noen truser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men hva definerer du strømpebukser som? Undertøy eller bare strømper, kunne du tatt på en brukt vasket strømpebukse?

Bruker ikke strømpebukser, så har aldri tenkt over det. Kunne kanskje lånt en ribbestrikket tykkere en, men kanskje nylon er for intimt? Vet ikke. Bruker ikke strømpebukser. 

Skrevet

Truser blir fort slitt, og man får kjøpt billige truser i butikken. Så hvorfor skal jeg da kjøpe brukt? Det samme gjelder sokker og strømpebukser også.

Anonymkode: b5d5c...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Truser blir fort slitt, og man får kjøpt billige truser i butikken. Så hvorfor skal jeg da kjøpe brukt? Det samme gjelder sokker og strømpebukser også.

Anonymkode: b5d5c...b7b

Greit det, men hva hvis du kommer i en situasjon der du må låne en truse eller strømpebukse på en fest eller på en tur for den saks skyld? Jeg vet at noen faktisk heller går uten en å låne andres truser/strømpebukser som de har brukt selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greit det, men hva hvis du kommer i en situasjon der du må låne en truse eller strømpebukse på en fest eller på en tur for den saks skyld? Jeg vet at noen faktisk heller går uten en å låne andres truser/strømpebukser som de har brukt selv.

Har ikke trengt å låne truser, men jeg har lånt sokker av venner om man har blitt våt på bena. Det går greit. Har også lånt bort sokker til venner om de har blitt våte på bena. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Alt er relativt. Synes ikke det er så dyrt for en bh og noen truser. 

Men har du betalt 500kr for en truse og brukt den en gang før du kjente den var for liten, så kanskje noen vil selge og kjøpe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bruker ikke strømpebukser, så har aldri tenkt over det. Kunne kanskje lånt en ribbestrikket tykkere en, men kanskje nylon er for intimt? Vet ikke. Bruker ikke strømpebukser. 

Jeg bruker truser under strømpebukser, så jeg kunne fint lånt en nyvasket nylon strømpebukse av en venninne om den feks røk på fest. 

Skrevet

Jeg kjøpte et dyrt undertøysett i utlandet som ikke passer.. det er kun prøvd på men likevel klarer jeg ikke legge det ut for salg 🙊 føles så feil å selge truser 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg bruker truser under strømpebukser, så jeg kunne fint lånt en nyvasket nylon strømpebukse av en venninne om den feks røk på fest. 

O.K. Men hva om din venninne ikke bruker truse under da? Har inntrykk av at flere og flere går uten truse når de har på strømpebukser. De fleste strømpebukser i dag har jo bomullskile, så det er jo forståelig at en del ikke har truse under også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har lånt/fått brukt strømpebukse flere ganger da jeg har raknet min på fest, en gang fikk jeg en som min venninne hadde på seg, hun hadde  ny i vesken sin, den hun hadde i veska kunne ikke jeg bruke fordi fargen passet ikke mitt antrekk.Den hun hadde på seg var hudfarget lik min, husker det var litt spesielt å ta på seg en strømpebukse som var klam både i skrittet og føttene😂men den gjorde slik at antrekket mitt beholdt sin glamor 😄

• Liker 1
Skrevet
Jentegutt skrev (6 minutter siden):

Har lånt/fått brukt strømpebukse flere ganger da jeg har raknet min på fest, en gang fikk jeg en som min venninne hadde på seg, hun hadde  ny i vesken sin, den hun hadde i veska kunne ikke jeg bruke fordi fargen passet ikke mitt antrekk.Den hun hadde på seg var hudfarget lik min, husker det var litt spesielt å ta på seg en strømpebukse som var klam både i skrittet og føttene😂men den gjorde slik at antrekket mitt beholdt sin glamor 😄

Æsj, hadde jeg aldri klart. Den måtte i alle fall ha vert nyvasket.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Æsj, hadde jeg aldri klart. Den måtte i alle fall ha vert nyvasket.

😁min gode venninne, gjorde meg ingenting, hun hjalp meg ut av en knipe, antrekket mitt hadde blitt ødelagt uten strømpebukse.

Endret av Jentegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...