Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julebord er bortkasta tid, utroskap etc.

Anonymkode: 768f0...d4e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var greit når man var yngre, men som 32åring er jeg mest interessert i rolige kvelder og selv bestemme over egne planer. De fleste steder føler man imidlertid at man må si ja til jobbjulebord ... 

• Liker 1
Skrevet

Men er faktisk litt kjipt å ikke ha blitt invitert på et eneste julebord på mange år....

Anonymkode: 8e94c...b06

• Liker 1
Skrevet

Julebord kan være hyggelig det. Kommer jo veldig an på hvorvidt du trives på jobb og liker å omgås med dine kolleger.

Personlig kan jeg nok like julebord om det er snakk om typ et middagsselskap med noe underholdning. Full fart og fest synes jeg ikke passer inn når snittalderen er minst 30 år, da burde man være ferdig med slikt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes julebord er koselig.

God mat og drikke, skravling og dans med kolleger, og kanskje noen selskapsleker.

Ikke alle julebord er grøftefyll og utroskap...

Skrevet

På den ene jobben min elsker jeg julebordene. Der er det alltid god stemning og det blir alltid en morsom fest med gode venner/kollegaer. Vi har et veldig godt arbeidsmiljø hvor folk trives sammen.

På den andre derimot gjør det meg ingenting om det krasjer med andre planer. Det er veldig tydelig at de fleste dukker mer opp av pliktfølelse enn at de egentlig har lyst. Samholdet mellom kollegaene er mye mer profesjonelt og det er ingen som er "venner" på samme måte som på den andre jobben min. Julebordene her har alltid nydelig mat og en super ramme, men stemningen bli aldri så bra.

Anonymkode: 53262...cb4

Skrevet

Synes det er gørr kjedelig.

Anonymkode: 622f9...fcb

• Liker 4
Skrevet

Julebord er hyggelig det, og jeg har helt fantastiske kollegaer, men jeg orker som regel ikke. Som enslig mor og krevende jobb, er det begrenset hvor mye jeg jeg orker i fritiden. Så foretrekker roligere kvelder, og ikke minst å våkne dagen derpå uten å være redusert pga. lite søvn og eventuelt alkohol. 

Anonymkode: 4a958...8ab

Skrevet

Lager julebord hjemme med venner 😊 Dropper julebord med jobben. 

Juletapas, juledrinker, pakkelek og ellers veldig koselig 🙂

Anonymkode: 2e0ae...09e

• Liker 3
Skrevet

Jeg storkoser meg på julebord med jobben. Pynte seg, bedre middag, god vin, og kjekke samtaler med gode kollegaer! Jobber i en liten bedrift da, syntes ikke det var like gøy når jeg jobbet en plass hvor det skulle 200stk på julebord. :) 

Skrevet

Jeg synes julebord med jobb er gøy. Hva legger du i overvurdert? Det er jo bare god mat og drikke sammen med kollegaer. 

Anonymkode: bd39a...91c

Skrevet

Det er én gang i året. Det klarer man å bite i seg, selv dere som synes julebord er døden. Verre med lønningspils etc.

Anonymkode: 63bf4...773

Skrevet

Vårt julebord er i kantina på jobb (stor vgs). Elendig akkustikk, langbord der man ikke hører hva de på den andre siden av bordet sier, og ikke særlig koselig. Maten er heller ikke noe høydepunkt. 

Der jeg jobbet før, var det koselig. Litt mindre,  behageligere sitteplasser,  man kunne snakke sammen, danse, spise god mat. De gangene jobben til mannen har hatt julebord med partnere, har det også vært koselig. 

Anonymkode: 08fbb...a5a

Skrevet

Julebord kan jo være gøy det, jeg har hatt det veldig gøy på julebord (også etter fylte 30 selv om det var fyll og fest...visste ikke at det var grensen for å slutte å feste men ok). Jeg har aldri vært utro på julebord heller ser ikke helt hvorfor det er en greie, de som er det ville vel vært utro i en annen situasjon uannsett (eller er greia at de kun fester 1 gang i året og det er julebordet? Isåfall er jo det dumt)

Anonymkode: 6eed2...a0b

• Liker 1
Skrevet

Julebord er gøy, sosialt, koselig, og god mat og drikke. Utroskap har jeg aldri opplevd, eller observert. 

Anonymkode: c3ad3...518

Skrevet

Julebord kan være koselig de første 2-3 timene. Deretter er det ikke så særlig. 

Har aldri vært begeistret for julebord, og glad jeg nå slipper å ta stilling til det.

Anonymkode: b58b3...8c8

• Liker 2
Skrevet

Det synes jeg også, men jeg opplever at det er viktig for trivselen ellers på jobb, så jeg drar og prøver å ha det så gøy jeg kan.

Anonymkode: 2b52a...fa6

• Liker 1
Skrevet
Ost skrev (21 timer siden):

Julebord kan være hyggelig det. Kommer jo veldig an på hvorvidt du trives på jobb og liker å omgås med dine kolleger.

Personlig kan jeg nok like julebord om det er snakk om typ et middagsselskap med noe underholdning. Full fart og fest synes jeg ikke passer inn når snittalderen er minst 30 år, da burde man være ferdig med slikt.

😂😂😂 

Anonymkode: fe9a5...0dc

• Liker 1
Skrevet

På min arbeidsplass så er det jelebord midt i uka, ingen fest bare et par som velger ett glass vin til maten.æ siden vi alle skal på jobb dagen etter. Det er både hyggelig og dørgende kjedelig spør du meg. 

Anonymkode: ae203...0e1

Skrevet

Julebord er alltid like gøy med min jobbgjeng! 😂🍾 Gleder meg rått til julebord om noen uker🤩🤩🤩 

Anonymkode: 878d1...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...