Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i mitt første julebord med den nye jobben nå i desember. Fikk vite idag at det koster 300 kroner å være med. Jeg antar det skal dekke middag og drikke (men ikke fri bar), men dette er ikke avklart ennå. Dette er kun min 2. jobb, og i min første jobb var julebordet gratis. Er interessert i å høre deres erfaringer med julebord som jobben ikke dekker (evt. delvis dekker). 

Jeg vil tippe vi blir over 200 pers på julebordet, og at betalingen kun dekker deler av kostnaden, altså sponser jobben noe. De to jobbene jeg har hatt er svært sammenlignbare (samme sektor, størrelse, oppgaver).

Anonymkode: b2b9a...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i kommunal sektor og vi må arrangere og betale for hele julebordet selv. 

Anonymkode: 98c43...c6e

• Liker 24
Skrevet

Det varierer fra sted til sted, noen plasser betaler en litt, slik som på din jobb nå. Andre betaler alt, og andre steder betaler en ingenting.

Anonymkode: 4fb42...18a

• Liker 1
Skrevet

Jobber i Staten, har alltid måtte betale julebord selv.  I forbindelse med en virkelig  ekstraordinær innsats i koronatiden fikk jeg en stk melkerull og en utprintet lapp med bildet av en rose  (uten farger) og teksten "tusen takk for innsatsen, den er ikke glemt og Norge setter veldig pris på dere". Synd jeg er lønnstaper, ellers hadde det kanskje vært hyggelig istedenfor surt at en melkerull liksom var takk for strevet  😅

Anonymkode: 4a1d6...7e9

• Liker 31
Skrevet

I kommunen har vi alltid arrangert og betalt julebord selv. 

Anonymkode: 3b1bc...619

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jobber i kommunal sektor og vi må arrangere og betale for hele julebordet selv. 

Anonymkode: 98c43...c6e

Vi og✌🏻 Eller, vi fikk et budsjett hvor vi fikk dekket kr. 300,- per pers, men det dekker jo ikke noe særlig.

I min forrige jobb arrangerte jobbet et skikkelig stort arrangement med artister osv., og da måtte vi ikke betale noe.

Anonymkode: 182e2...76c

Skrevet

Jobber privat, og julebord er alltid gratis. Både når man får ha med følge og når det kun er for de ansatte. 

Anonymkode: 800d1...708

• Liker 4
Skrevet

TS her. Glemte å si at dette er statlig. Overrasker meg ikke å høre om forskjell på privat og offentlig her. Da er sikkert betalingen grei, og antar jeg må kjøpe drikke etter maten selv.

Anonymkode: b2b9a...e1c

• Liker 3
Skrevet

Må gjerne ha betaling for julebord men da blir jeg ikke med.

Anonymkode: 9fc65...7d5

• Liker 2
Skrevet

Jobber i fylkeskommunen og vi betaler 375 kr for julebordet. Bestiller mat. Drikke kjøper vi på julebordet 

Anonymkode: 48284...3b4

Skrevet

Jobber i staten og vi betaler en egenandel på julebordet.

Anonymkode: 31a03...4f2

Skrevet

Vi må betale litt over 500 for julebord. Jobber i kommunen.

Anonymkode: 9264b...df7

Skrevet

Av og til har vi fått det gratis, men da har det vært i kantina på jobben og maten har vært så som så. Av og til har vi betalt egenandel. Alkohol har vi aldri fått - det betaler vi alltid selv.

Anonymkode: 4a6c8...28e

Skrevet

Hadde ikke giddet å bruke 2 timers hardt arbeidet lønn på et fuckings julebord med samme kollrga

Skrevet

Jobber i et stort firma, og vi har hatt en egenandel på 200-300 kr på årsfestene der alle er med. Rett og slett for at påmeldingen skal være mer bindende.

Anonymkode: 95de9...7fd

• Liker 1
Skrevet

Jobber i staten (UH) og vi har ikke julebord. Skulle vi ha hatt ville vi ha måttet organisere og betale alt selv.

Anonymkode: a35f3...970

Skrevet

Privat, dekker ca 350 per pers. Resten må vi selv stå for

Anonymkode: 46052...3c2

Skrevet

Jobber i helsevesenet og vi må alltid betale selv. Varierer fra år til år hvordan det er organisert og hvor mye vi må betale. I år er det på hotell, 850 kr middag, aperitiff og drikke til maten og at vi skal få eget lokale. Betalbar på hotellet etterpå. 

Anonymkode: 63e9d...1ee

Skrevet

Jobber innen helse, må betale alt selv, kommer i år på over 1000,- per pers.

Anonymkode: 2874e...dd7

Skrevet

Jobber i helsevesenet, arrangerer og betaler alt selv. Gjort i alle jobbene.

Anonymkode: 87590...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...