Gå til innhold

Sier han elsker meg... Men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har fornuftige meninger om dette. 

Jeg og samboer sover på hvert vårt rom, pga min snorking. Vi sover sammen i helgene og når vi har fri fra jobb. Problemet er null intimitet også utenfor senga. Han har ikke sexlyst pga smerter i kroppen, vet han har mye vondt og han sier hodet stopper han i å få tenning fordi han vet han får vondt ved sex. Men han vil heller ikke ha noen annen form for intim kontakt. Sier det er godt når jeg stryker og klemmer på han men tar aldri initiativ til det selv. Han kommer aldri å klemmer eller stryker på meg. Jeg får nuss når han drar på jobb og nuss før vi legger oss... Thats it. Har prøvd å snakke med han om mine behov for nærhet, ikke nødvendigvis sex men bare det å få en klem eller ett stryk på kinnet, men virker ikke som han klarer det en gang. Føler meg lite verdt og mer som en venn enn en kjæreste. Dette går utover selvfølelsen min. 

Noen som har liggende erfaring og kan fortelle hvordan du takler dette? 

Anonymkode: a0ad5...7a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har liggende erfaring og kan fortelle hvordan du takler dette? 

Jeg fant meg ny kjæreste!

Var sammen med en som måtte være aseksuell, han ville mye de første månedene, så var all lyst blåst bort. Han sa han elsket meg, men viste det aldri fysisk. Og når man vil ha kos, sex og kjærlighet, så er ikke et sånt forhold holdbart.

Og før jeg var utro over en lav sko, fant jeg ut at det beste er å finne noen andre. Og du verden, livet ble helt fantastisk igjen. Så deilig å være sammen med noen som både gir og tar. 

Skrevet

Vil ikke finne meg en ny kjæreste, er utrolig glad i han. Han sliter jo med dette han også, sier han iallefall. 

Skrevet

Hva med å gi han boken om de 5 kjærlighetsspråk? Den er veldig lærerik og kan gi noen ideer om hvordan man kan vise at man elsker hverandre. 

Skrevet

Hei.

Jeg har det nesten på samme måte som deg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har snakket med han om det. At jeg hadde satt pris på en klem, en hånd som tok på meg osv. Forskjellen er at han har lyst på sex. Men sexen er heller ikke med klemming, kyssing, kosing. Det er rett på sak liksom. Han legger ofte pute over ansiktet og trekker overkroppen vekk fra min. Åhh som jeg savner å være intime under sex. Han sier til meg at han ikke liker nærhet. Men for å føle meg elsket trenger jeg den bekreftelsen. 

Dessuten sier han også veldig sjeldent at han et glad i meg. "Elsker deg" kan jeg telle på en hånd på 5 år. 

Anonymkode: 365e1...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei.

Jeg har det nesten på samme måte som deg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har snakket med han om det. At jeg hadde satt pris på en klem, en hånd som tok på meg osv. Forskjellen er at han har lyst på sex. Men sexen er heller ikke med klemming, kyssing, kosing. Det er rett på sak liksom. Han legger ofte pute over ansiktet og trekker overkroppen vekk fra min. Åhh som jeg savner å være intime under sex. Han sier til meg at han ikke liker nærhet. Men for å føle meg elsket trenger jeg den bekreftelsen. 

Dessuten sier han også veldig sjeldent at han et glad i meg. "Elsker deg" kan jeg telle på en hånd på 5 år. 

Anonymkode: 365e1...56b

Det er jo bare trist. Jeg blir frustrert og lei meg fordi han sier han elsker meg men handling betyr så mye mer enn ord for min del. Synes det høres forferdelig nedlatende ut å legge en pute over ansiktet når dere har sex, da hadde jeg nektet rett å slett! 

• Liker 1
Skrevet
Yoshi skrev (46 minutter siden):

Hva med å gi han boken om de 5 kjærlighetsspråk? Den er veldig lærerik og kan gi noen ideer om hvordan man kan vise at man elsker hverandre. 

Ja kanskje jeg kan lære noe der også😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...