Gå til innhold

Garanti, ødelagt vare, men ingen kvittering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Komfyren fra IKEA er ødelagt, den er ca 4 år. Det er 5 års garanti. Men kun hvis man viser kvittering. Overtok huset for 2 år siden der komfyren står. Tidligere huseier gidder ikke svare meg på melding annet enn «kvittering skal ligge i huskontrakt». Det gjør den jo ikke. 
 

IKEA sier at hvis tidligere huseier finner tidspunkt for da han handlet komfyren så kan de finne kvittering for meg, men han svarer ikke lenger. 
 

Er det ikke annet å gjøre? Må jeg virkelig kjøpe en ny bare fordi jeg ikke har kvittering? Det er jo kun IKEA som selger denne typen komfyr.. de har også serienummer som sier den ble kjøpt i 2017. 

Anonymkode: 30de6...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...