AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Komfyren fra IKEA er ødelagt, den er ca 4 år. Det er 5 års garanti. Men kun hvis man viser kvittering. Overtok huset for 2 år siden der komfyren står. Tidligere huseier gidder ikke svare meg på melding annet enn «kvittering skal ligge i huskontrakt». Det gjør den jo ikke. IKEA sier at hvis tidligere huseier finner tidspunkt for da han handlet komfyren så kan de finne kvittering for meg, men han svarer ikke lenger. Er det ikke annet å gjøre? Må jeg virkelig kjøpe en ny bare fordi jeg ikke har kvittering? Det er jo kun IKEA som selger denne typen komfyr.. de har også serienummer som sier den ble kjøpt i 2017. Anonymkode: 30de6...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå