Egenskap Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Det er veldig rart når klimamotstandere må kritisere måten verdensledere reiser. Da sikter jeg til det at de reiser med fly. Er det ikke veldig fordømmende? 2
stan Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Det er jeg enig i. Det er først og fremst journalister som har fokus på dette, og det tar fokus bort fra det viktige med møtet. Flytrafikken inn og ut fra Gardermoen hver dag slipper ut mere enn dette. Har heller fokus på hvor inkompetente og maktesløse politikerene som møter er. Men takk til Gambia, som er det eneste landet i verden som faktisk har oppfylt Paris avtalen. 5
Imariuz Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Egenskap skrev (22 timer siden): Det er veldig rart når klimamotstandere må kritisere måten verdensledere reiser. Da sikter jeg til det at de reiser med fly. Er det ikke veldig fordømmende? Det er da saklig kritikk. De velger å reise med privatfly, som er blant verstingene i utslipp for å reise til et møte hvor man skal diskutere å få ned utslippene, snakk om hykleri. Det går sikkert passasjerfly om de virkelig trengte å fly dit. 3
Mari Y Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 De er faktaresistente. Verken mer eller mindre. Hvis man ikke vet at klimaet endrer seg stadig vekk bør tilegne seg mer kunnskap. Hvis man bruker dette som argument for at klimaendringene ikke er påvirket av mennesker, bør man seriøst vurdere hvordan man tilegner seg kunnskap. Noen vil ikke forstå. Men er de opptatt av sine etterkomme bør de og det så til de grader. 1
PetterKanin Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Nei, fet er fullt forståelig. Skal du tale om å redusere utslippene så kan det være greit ikke å være det mest ekstreme eksempelet på økte unødvendige utslipp selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå