*Heidi* Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Hvor kjøper dere rammer hen? Syns det er så vanskelig å finne fine rammer, liker mørkebrune og hvite litt kraftige rammer. Finner ofte fine på interiørbutikker,men der er det jo så mye dyrere igjen!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kjøper på ikea, de er billigst. Og noen ganger modifiserer jeg rammene litt, maler de eller limer på no.
Tusenfryd Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kjøper på IKEA. Det jeg ikke finner der, eller som krever litt finere saker, får jeg innrammet hos rammemaker.
Gjest Leola Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Original kunst rammer jeg kun inn hos en rammemaker. Små fotografier kjøper jeg rammer til når jeg finner noen jeg liker - enten her i byen eller når jeg er ute og reiser.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kjøper litt overalt jeg. Ikea, Bohus, Skeidar, hos antikvitetshandlere, når jeg er ute og reiser osv
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Ikea, Ikea, Ikea... og hvis jeg finner en fin ramme et annet sted, så kan det hende at jeg spanderer den på meg selv.
Sita Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Kjøper litt her og litt der, men mest hos Skeidar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå