Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og har en kompis som jeg er sånn delvis close med. Har aldri hatt noen spesielle følelser for han sånn romantisk sett de årene vi har kjent hverandre, og vi har faktisk hatt sex 1 gang tidligere. Vi hadde liksom ingen spesielt bra seksuell kjemi (i alle fall ikke fra min side).

men, vi har blitt bedre venner i det siste og jeg har vært hos han noen netter etter fest. Det har aldri skjedd noe spesielt - jeg vil liksom ikke ha sex med ham! Men kan godt ligge tett, holde hender og kjenner at jeg er blitt glad i han på et vis. 

Egentlig er jeg ganske lett på tråden og intr i sex, for å være helt ærlig… blir også fort forelsket og er 100 % klar over følelser, og det er jo ikke DET jeg er.. hmm, denne rare sammensurringen av hva jeg føler overrasker meg!! Også det at jeg ikke vil ha et seksuelt forhold til han. Forstår det ikke! Noen som også har opplevd det sånn? 

Anonymkode: 11e00...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har vært borti dette. Fikk aldri følelser for han hverken før  eller siden. Det funket bra å være sånne holdehender-venner, helt til en av oss fikk kjæreste. Da ble jeg dødssjalu selv om jeg egentlig ikke ville ha han. Bare slet veldig med at nå var det ikke lenger plass i armkroken hans fordi hun var der. Og omvendt når jeg fikk kjæreste, da ble han sjalu fordi en annen opptok min tid. En ond sirkel som varte i flere år og i ettertid ser jeg at vi burde aldri blitt venner, vi burde gått hvert til vårt etter vi hadde sex og vi hadde funnet ut at vi ikke hadde følelser for hverandre. 

Vi har ikke hatt kontakt på 6-7 år nå. Sånn måtte det bli. 

Anonymkode: a6053...5b5

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke noe rart dette? Du er ikke fysisk tiltrukket av ham, men du liker han som person og liker oppmerksomheten, tryggheten, fysisk nærhet osv. Samtidig så er det neppe bare vennskapelig fra hans side, det vil si at du bruker han. Han tror kanskje at dere er på vei til å bli kjærester, eller at dere er det allerede? Du burde slutte.

Anonymkode: 02df9...248

• Liker 1
Skrevet

Ja, må slutte med dette, hvis han ikke gjør det! Han tror nok ikke vi er kjærester, men han er kanskje litt interessert. Er faktisk ikke sikker på hvor han står, men. TS

Skrevet

Sex er jo kjemi i seg selv, men noen får den umiddelbart, mens andre bruker tid.

Sånn sett husker nok hodet ditt at han forbindes med gode følelser og følelser aktiveres. 

Anonymkode: 1eed0...e6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sex er jo kjemi i seg selv, men noen får den umiddelbart, mens andre bruker tid.

Sånn sett husker nok hodet ditt at han forbindes med gode følelser og følelser aktiveres. 

Anonymkode: 1eed0...e6d

Signerer denne. Sex blir bedre med årene med den samme personen, fordi kroppene blir gradvis kjent med hverandre på et ubevisst nivå. Seksuell kjemi kan absolutt læres/øves opp om den ikke oppstår umiddelbart, der har jeg som sagt gode erfaringer. Blir litt som et samboende par, man kjenner hverandre ut inn etterhvert og "danser samme dansen" 😜 Vi mennesker er fysiske skapninger, vi både liker og trenger kroppskontakt og kanskje spesielt den formen som i tillegg er fyllt med begjær. Er DU interessert i han/interessert i å gi han litt tid til seksuell opplæring? 😉 Uansett hva du/dere velger; lykke til! Hold oss oppdatert. 

Anonymkode: 79350...c3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Signerer denne. Sex blir bedre med årene med den samme personen, fordi kroppene blir gradvis kjent med hverandre på et ubevisst nivå. Seksuell kjemi kan absolutt læres/øves opp om den ikke oppstår umiddelbart, der har jeg som sagt gode erfaringer. Blir litt som et samboende par, man kjenner hverandre ut inn etterhvert og "danser samme dansen" 😜 Vi mennesker er fysiske skapninger, vi både liker og trenger kroppskontakt og kanskje spesielt den formen som i tillegg er fyllt med begjær. Er DU interessert i han/interessert i å gi han litt tid til seksuell opplæring? 😉 Uansett hva du/dere velger; lykke til! Hold oss oppdatert. 

Anonymkode: 79350...c3c

Ts her.

Hm, du er jo inne på noe. Jeg har tidligere opplevd å få sterke følelser for en jeg kun var venn med og som jeg overhode IKKE fant verken attraktiv eller hadde noen seksuell kjemi med. Det ble faktisk til et veldig langvarig forhold. Men med han her har jeg ikke tro på det, og av ulike grunner KAN det heller ikke skje, fordi han har noen issues som er fullstendig dealbreaker.

Forøvrig kan jo dét også være én av grunnene til at han blir litt interessant som noe mer enn en venn. Men ja, du har rett, jeg vet det går an å "lære seg" å finne kjemi med noen, men samtidig føler jeg ikke at det går an her. Samtidig så liker jeg han bedre enn venn, i alle fall litt. Jeg kan jo alltids oppdatere hvis det skulle skje noe mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...