AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 To spørsmål til de single: 1) Om du aldri møtte noen nye resten av ditt liv, ville du da "tatt til takke med" en du allerede har møtt eller forblitt singel resten av livet? 2) Hvis ja, hvorfor er dere ikke sammen nå? Anonymkode: debba...c9b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Nei, ville ikke det. Da hadde jeg bare måttet være singel. Hvorfor skal jeg være i et forhold som ikke hadde gjort meg lykkelig? Anonymkode: 39555...e98 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Vært singel siden 1999 og ikke tatt til takke enda, så da står jeg over det. Hatt fast sexpartner siste 5 årene da. Anonymkode: ded22...277 6
Sheik Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Forblir singel. Vil ikke bli sammen med noen bare for å bli sammen. 11
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Heller singel enn sammen med ei feit og umotivert ei. Anonymkode: 30976...7dc 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Jeg er dame 37 som har vært singel i snart to år. Er skilt. Tror eneste løsning for meg er å få en sex-partner. Jeg har ikke draget til tross for at jeg har utseendet med meg ig slank kropp. Menn synes kanskje jeg et for gammel for forhold. Anonymkode: 2c561...618
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Evig singel. Anonymkode: 463c9...156
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Forresten, hvis jeg får forhold med en mann som ikke er pen er det greit tror jeg. Bare han er høy. Anonymkode: 2c561...618
Hmmmmmm Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Singel. Livet som singel er et godt liv 3
Blått Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: To spørsmål til de single: 1) Om du aldri møtte noen nye resten av ditt liv, ville du da "tatt til takke med" en du allerede har møtt eller forblitt singel resten av livet? 2) Hvis ja, hvorfor er dere ikke sammen nå? Anonymkode: debba...c9b Jeg hadde sikkert blitt singel. Jeg er et følelsesmenneske og hadde ikke vært noe hyggelig partner mot en der følelsene mangler.
Engel Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 Altså, nå vet man jo ikke at man ikke vil møte noen "resten av sitt liv" før man ligger på dødsleiet, så dette er jo rimelig merkelig spørsmål. Den store kjærligheten kan man møte når man er 80 år også. Men min erfaring er at det skal mye til at et forhold som er basert på at man bare "tar til takke" med noen varer, en av partene eller begge vil mistrives i det med tiden, og kanskje møte en annen de heller vil ha, fordi man da ikke klarer å være 100% dedikert til det forholdet. Når det er sagt så kan det også vokse fram dyp kjærlighet over tid, selv om man aldri var stormende forelsket. Men i bunn og grunn må man velge et forhold fordi man virklig at tro på det og ønsker å være i det forholdet mener jeg. Et forhold krever kontinuerlig vedlikehold for å være bra også, det er ikke sånn at man får en kjæreste, og vips kan man legge beina på bordet og slappe av. Da blir man bare singel igjen noen år senere. Jeg har det veldig fint som singel, selv om jeg savner å ha den ene spesielle der. Så jeg lever livet mitt mens jeg samtidig dater litt og ser etter "den rette". Kanskje dukker han opp i morgen, kanskje om 20 år. I mellomtiden samler jeg opp gode opplevelser, møter veldig mange bra mennesker (selv om de ikke er den store kjærligheten), og litt sex blir det da også innimellom. Nå har jeg selvfølgelig en kjempefordel med at jeg har barn og slipper å tenker på det. Det er ikke umulig at jeg hadde tenkt litt annerledes om jeg hadde vært i 30-årene og barnløs. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 Heller singel enn å ta til takke. Anonymkode: 3f7ad...29f 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heller singel enn sammen med ei feit og umotivert ei. Anonymkode: 30976...7dc Heller singel enn sammen med en med dårlig menneskesyn som ser ned på overvektige. Anonymkode: 7935b...764 6
Hr. Aktiv Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dame 37 som har vært singel i snart to år. Er skilt. Tror eneste løsning for meg er å få en sex-partner. Jeg har ikke draget til tross for at jeg har utseendet med meg ig slank kropp. Menn synes kanskje jeg et for gammel for forhold. Anonymkode: 2c561...618 Jeg tror nok det er helt andre ting som avgjør dette. Jeg har datet en del i denne gruppa. Fellesnevneren her er barn. Med barn fører det med seg uheldige ting som samværssabotasje og flere andre negative ting jeg vet dere damer ser på som deres rett, men likevel er så totalt feil både mtp. forholdet til barna og ikke minst en ny partner at vi skygger banen. Da hjelper det lite med slank kropp osv. For gammel er du ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #15 Skrevet 4. november 2021 Jeg er singel. Eller delvis singel. Jeg dater en. Jeg vet han er interessert, jeg er i tvil. Syns det er stygt å kalle det «ta til takke med» for jeg liker han veldig godt. Men nei, det er ikke full klaff følelsesmessig. Kanskje det kommer? Vet ikke.. Men jeg er ikke mer interessert i noen andre for tida, og det er koselig å ha noen å henge med.. føler meg litt råtten Anonymkode: 089b9...54d 1
wandagirl Skrevet 4. november 2021 #16 Skrevet 4. november 2021 Heller singel enn å ta til takke. Er singel i slutten av tredveårene og uten barn, men det stresser meg ikke. Jeg har et godt liv uten en partner og er ikke avhengig av noen for å få det bra, så det må jo være en mann som tilfører en ny dimensjon til livet mitt. Det får man ikke ved å ta til takke med. Høres grusomt kjedelig ut.
Gjest ABM Skrevet 4. november 2021 #17 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dame 37 som har vært singel i snart to år. Er skilt. Tror eneste løsning for meg er å få en sex-partner. Jeg har ikke draget til tross for at jeg har utseendet med meg ig slank kropp. Menn synes kanskje jeg et for gammel for forhold. Anonymkode: 2c561...618 37? Og for gammel? 🙈...Nei, nei, og nei!! Dette ligger i hodet ditt og i at du trenger litt flaks for å finne din mann.. Men han finnes ute der er sted hvis du leter og ikke nøler når han plutselig står der! 🌹
Gjest ABM Skrevet 4. november 2021 #18 Skrevet 4. november 2021 wandagirl skrev (5 minutter siden): Heller singel enn å ta til takke. Er singel i slutten av tredveårene og uten barn, men det stresser meg ikke. Jeg har et godt liv uten en partner og er ikke avhengig av noen for å få det bra, så det må jo være en mann som tilfører en ny dimensjon til livet mitt. Det får man ikke ved å ta til takke med. Høres grusomt kjedelig ut. Er barn en ny dimensjon?..
Ost Skrevet 4. november 2021 #19 Skrevet 4. november 2021 Er allerede inneforstått med at jeg skal være singel resten av mitt liv, så da er vel det spørsmålet besvart 🙆♂️
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #20 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): To spørsmål til de single: 1) Om du aldri møtte noen nye resten av ditt liv, ville du da "tatt til takke med" en du allerede har møtt eller forblitt singel resten av livet? 2) Hvis ja, hvorfor er dere ikke sammen nå? Anonymkode: debba...c9b Dette er 2021, ts. Vi er i det post-overtroiske samfunnet, og man MÅ ikke inngå et "etablert forhold" eller bli brent på bålet som heks. Svaret er helt åpenbart (og det absolutt alle kvinner burde velge): 3) leve sitt liv som fritt menneske utenfor et fast forhold men innenfor en eller flere givende sosial (og seksuell, om du liker sex) relasjon til andre mennesker. Anonymkode: 115aa...b02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå