AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Er det håp for å finne gateparkering i det området ved 14-15 tiden i morgen? Hvor har jeg best sjanse? Anonymkode: 1e50a...021
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det håp for å finne gateparkering i det området ved 14-15 tiden i morgen? Hvor har jeg best sjanse? Anonymkode: 1e50a...021 Oslo-politikerne jobber knallhardt for å fjerne parkeringsplasser. De tror de skal minske bilismen men forstår ikke den isteden øker når folk bare kjører mer rundt og rundt i jakt etter plass. Er så mye rart de har gjort. De har konvertert gateparkering til brede sykkelveier mange steder. Sykkelveier som er nokså lite brukt. Ofte på begge sider av gaten når en side hadde vært nok. De har omgjort vanlige oppmerkede parkeringsplasser gatelangs til handicap-parkering, så mange at bare en svært liten prosent av de brukes. De har satt opp sånne sykkelbur som ingen bruker og som de setter av dobbelt så mange meter til enn selve burene. Fordi de har metallgjerder på hver side som settes 1m+ unna buret som de atpåtil setter mer enn de påkrevde fem meter unna kryss. De stjeler dermed 2-3 parkeringsplasser når en hadde vært nok (hvis burene faktisk hadde vært brukt). De fjerner parkering på gatens ene side mange steder med påstand om at brannbiler ikke ville kommet frem ellers. En 5 cm forskyvning av fortauskant ville løst dette bedre hvis det var sant, samt oppmerking slik at folk parkerte helt inntil kanten, ikke en halvmeter unna slik noen late gjøre. Anonymkode: 3f407...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Det har blitt mye mer ledige plasser etter at de skrudde opp prisene på parkering. Nå finner jeg alltid parkeringsplass Anonymkode: 4c9b4...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå