AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Hva hadde du gjort? Anonymkode: ab6a6...88f
Gjest HLeno93 Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Alltid hatt en sær fantasi av å ha en stilling politisk i slike land og 4-5 menn tar for seg, i dette tilfelle måtte det vært taliban haha
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Som dame, NEI. Som mann, kun hvis jeg hadde tilhørighet til landet. Anonymkode: d1314...8f5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Haha. Nei. Hverken i Afghanistan, Tyrkia eller Egypt 🤣 Anonymkode: c945d...eec
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Har jobbet i Afghanistan og det ikke bare å fordele penger. Korrupsjonen, klan, allianser og etnisitet gjennomsyrer alle aspekter og forhindrer fremgang. Og noen tjener mye penger på å beholde systemet slik det er. Så nei. Tror det blir nærmest umulig å gjøre jobben riktig uten å få mektige fiender som enten dreper deg, fengsler er tilslutt korrumperer deg. Anonymkode: ac3cb...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 Om jeg hadde kvalifikasjonene som trengs, hell no! Anonymkode: 01528...e07
Ukjentkjendis Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 Om Taliban ringer deg med et slik tilbud, det riktige svaret er: "Jeg må snakke med Imamen min først, Inshallah" og så beviser du at du oppfører deg til muslimsk standard. Eller liknende, jeg vet ikke nøyaktig om forventingene, det kan være slik at de forventer at du konverterer til islam også, videre, det kan være lurt å ansatte en konsulent, som hjelper deg med å forstå kulturforskjellene slik at du passer in! Du må finne ut hvem som anbefalte deg, hvem som støtter deg. Til innvilgelsesseremoniet, jeg ville ha tatt "brunost" som gave! Som visjon, jeg ville ha sagt noe om afghansk brunost som framtid, utvikling av brunost med afghanske krydder for å skape større ære til Allah osv. Jeg ville også love et stort prosjekt "Afghanstan fortjener eget Polarlys!"... og så investere masse i det, overføre halve delen til privat bankkonto i Sveits, før disse Talibanerne oppdager at de har blitt lurt! Det kunne være et kjempespennende eventyr, med både mye risiko, og mye potensial.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #9 Skrevet 5. november 2021 Hvordan dukker egentlig slike spørsmål opp? Anonymkode: ec015...7cf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå