AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Stoler på at den ikke har blitt utsatt for noen form for skade, men er fortsatt usikker på om akkurat dette er verdt å spare penger på ved å kjøpe brukt. Ville dere gjort det? Anonymkode: ef159...c1a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Hvis prisen var god, stolen er god, jeg stolte på kollegaen og stolen fikk riktig helning i min bil - så ja. Babystolen får litt hard bruk med mye inn-og ut av bilen, men brukes igjen en svært begrenset periode. Hadde ikke nølt om jeg var andre eier. Er det dog en stol av et ukjent merke, en gammel stol etc hadde jeg styrt langt unna. Anonymkode: bfbb8...c67 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Er det under ti år gammelt? Om det er det og ikke har vært i ulykke hadde jeg nok vurdert det. Anonymkode: a6f66...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Vet du når stolen ble kjøpt, hvilken stol og hvor mange barn som har brukt den? Anonymkode: bfbb8...c67
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Når mine var babyer var det helt vanlig å leie maxicosi hos vognforhandleren så ja. Anonymkode: 642a5...cb6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Det er en Besafe ett eller annet. Vet ikke nøyaktig når den ble kjøpt, men den ble kjøpt til barnet som nettopp vokste ut av den og kun brukt til dette barnet, så den er ikke gammmel. Har ikke spurt om prisen ennå, vil bestemme meg for om det er aktuelt først. Anonymkode: ef159...c1a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 JA! Folk er generelt hysteriske. Selvfølgelig kan du kjøpe bilstol brukt når du vet den ikke har vært i kræsj og blitt behandlet bra. Anonymkode: cd5a2...220 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er en Besafe ett eller annet. Vet ikke nøyaktig når den ble kjøpt, men den ble kjøpt til barnet som nettopp vokste ut av den og kun brukt til dette barnet, så den er ikke gammmel. Har ikke spurt om prisen ennå, vil bestemme meg for om det er aktuelt først. Anonymkode: ef159...c1a Da hadde jeg vært trygg i massevis 🙂 Men prøv den i bilen deres først, vi hadde Besafe til første og den var alt for bratt for henne og hun satt veldig med haka på brystet. Last ned appen Clinometer og mål med telefonen sidelengs ca der ryggen til baby vil være (flytt beltet til nederste hakk, så er det rett nedfor der beltet kommer ut). Skal være 40-45 grader. Anonymkode: bfbb8...c67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå