AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Billettene kan forehåndskjøpes på nett, fra en seriøs aktør. Arrangørene skriver at konsertstart er klokken 2300, men at seneste oppmøte er 2100 - etter dette gjelder ikke billettene. Altså kommer du etter 2100, så må du kjøpe nye billetter. Mistenker dette er fordi: A) Arrangørene ønsker å selge billettene til de som eventuelt skulle stå på døra. B) Arrangørene ønsker bedre fortjeneste på salg av drikke før konsertstart. Men er dette helt lovlig? Anonymkode: bcb45...ac3
Pachka Sigaret Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 (endret) Det skulle stå på billetten eller det skulle stått betingelser når du kjøpte billetten. Jeg kjenner til arrangement som åpner service-skranken en time før arrangementet starter, men har aldri hørt om aktører som vil ha folk inn hele tre timer før? Intensjonen er definitivt mersalg hvis det er få som skal møte opp. F.eks. ved 1000 personer burde en ikke forvente hele tre timer etter man har fått alle gjennom, spesielt ikke hvis det er flere punkter man kan gå inn på. Endret 3. november 2021 av Pachka Sigaret
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Stod dette i betingelsene du godkjente når du kjøpte billettene? Hvis ja, da kan de gjøre det. Hvis dette ikke var kjent når du kjøpte billettene betyr det at du har kjøpt noe der de urimelige betingelsene ikke var en del av kjøpet. Jeg har aldri hørt før om denne typen betingelser. Jeg har riktignok hørt om arrangement der de kongelige eller statsministeren skal være til stede der man er nødt å være inne i salen til et visst klokkeslett og så stenges salen. Men da snakker vi 10 minutter før arrangementet starter - ikke timevis før.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Tipper det heller er fordi: C) Arrangørene er dritt lei av de som ikke kommer tidsnok og forstyrrer andre med å buse inn etter at et dhow har startet. Anonymkode: a2d9d...6d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå