Flyvendeelefant Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Hei! Har dere erfaring med om det er vanlig å ha annengangsintervju i helsevesenet? Og i forhold til referansebruk, ville dere uoppfordret tatt med referanser til første intervju. Eller faktisk ventet med å oppgi referanser til dere evt blir bedt om det etter første intervju? Jeg er litt delt, vil jo ikke sitte der uten referanser hvis arbeidsgiver plutselig vil ha de, samtidig er jeg litt redd for å «slite ut» eller å be referansene mine være referanser unødvendig, hvis arbeidsgiver uansett tenker etter første intervju at det er unødvendig å ringe referanser fordi det er uaktuelt at jeg blir ansatt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Aldri hatt annengangsintervju i helse.. Det er så stor personellmangel at dem tar omtrent det dem får. Ville ventet med referanser til de spør om det. Alle forstår at man ikke deler ut referansene i øst og vest. 🙂 Lykke til! Anonymkode: 68a13...008
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Noen jobber er mer populære enn andre i helsevesent også, Noen er bare dagtid og ikke helg og de jobbene er populære. Var på et annengangsintervju i fjor på en sånn jobb, men ei med flere år enn meg i sykepleien fikk jobben. "Hadde" med referanser til første intervju. Anonymkode: c7e64...c96
Flyvendeelefant Skrevet 3. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2021 Takk for svar! 😊 Jobben jeg skal på intervju for er en kl 8-16 jobb og krever autorisasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå