Gå til innhold

Er det noen gamle medlemmer fra livsstilsguiden her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier: er det noen gamle travere her som var aktive på livsstilsguiden tidligere? Merker jeg savner å være tilknyttet et slikt forum :)

Anonymkode: 670d2...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja som tittelen sier: er det noen gamle travere her som var aktive på livsstilsguiden tidligere? Merker jeg savner å være tilknyttet et slikt forum :)

Anonymkode: 670d2...863

Ja her😊 Savner det forumet jeg også.

Anonymkode: c915e...cc7

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg savnet det forumet, syntes det var forferdelig mye drama og intriger der. Men savner at det fantes et alternativ forum, helt klart. 

Anonymkode: 9b759...775

• Liker 1
Skrevet

Jeg var også en av brukerne der 😊 Savner forumet til å lese erfaringer og div. Fikk jo også noen gode pm venner der. Dessverre så ble det MYE drama på slutten. Ble utestengt og beskyldt for både det ene og det andre 🤬 Akkurat den biten savner jeg ikke 😅

Anonymkode: 17ad8...1af

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var også en av brukerne der 😊 Savner forumet til å lese erfaringer og div. Fikk jo også noen gode pm venner der. Dessverre så ble det MYE drama på slutten. Ble utestengt og beskyldt for både det ene og det andre 🤬 Akkurat den biten savner jeg ikke 😅

Jeg syns det var tidvis drama og utestengelser gjennom flere år. Veldig mye tull med noen av de profilerte brukerne (klarsynte) der inne, og mye sensurering for å dele saklige meninger (fordi eier av forumet ikke tålte å bli sagt i mot). Jeg syns det ble et giftig forum, men som deg fikk jeg også pm venner som jeg mistet kontakt med da det ble lagt ned. Og det var veldig synd :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 11.44):

Jeg syns det var tidvis drama og utestengelser gjennom flere år. Veldig mye tull med noen av de profilerte brukerne (klarsynte) der inne, og mye sensurering for å dele saklige meninger (fordi eier av forumet ikke tålte å bli sagt i mot). Jeg syns det ble et giftig forum, men som deg fikk jeg også pm venner som jeg mistet kontakt med da det ble lagt ned. Og det var veldig synd :( 

AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 22.10):

Samme her. Fikk mange gode venner der som jeg mistet kontakt med pga forumet plutselig forsvant. Synes vi burde ha fått en advarsel eller ett eller annet før forumeier bestemte seg for å ta ned forumet. Utrolig uproft av henne. Men det var litt av en opplevelse å henge på forumet, det skal sies 😅 Husker det fantes et hemmelig forum innenfor forumet der det ble skrevet mye rart - for å si det sånn 🙈

Anonymkode: e0b03...21a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme her. Fikk mange gode venner der som jeg mistet kontakt med pga forumet plutselig forsvant. Synes vi burde ha fått en advarsel eller ett eller annet før forumeier bestemte seg for å ta ned forumet. Utrolig uproft av henne. Men det var litt av en opplevelse å henge på forumet, det skal sies 😅 Husker det fantes et hemmelig forum innenfor forumet der det ble skrevet mye rart - for å si det sånn 🙈

Det var så vidt jeg vet mer komplisert enn som at hun tok ned Forumet, var det ikke? Det ble jo kjøpt opp og tatt over av en fyr som skulle drive "Spålinjen", mange av Spådommens sine spåere (+ Malu og flere) skulle gå over dit og jobbe, men så viste det seg at det var bare tull, mannen var svindler, og det ble et rabalder uten like. Nå vet jeg ikke alle detaljene, det blir en del "hear say". Men det ble ihvertfall begynnelsen på slutten da han fyren (som jeg ikke husker navnet på) kom på banen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble jo kjøpt opp og tatt over av en fyr som skulle drive "Spålinjen", mange av Spådommens sine spåere (+ Malu og flere) skulle gå over dit og jobbe, men så viste det seg at det var bare tull, mannen var svindler, og det ble et rabalder uten like.

Jeg må si det er mer enn bare litt komisk at absolutt ingen av disse spåmennene/damene var i stand til å «se» at fyren som skulle ta over var en svindler. Det er nesten så en kunne tro at ingen av dem faktisk kan spå på ekte … 😜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Capitan Fracassa said:

Jeg må si det er mer enn bare litt komisk at absolutt ingen av disse spåmennene/damene var i stand til å «se» at fyren som skulle ta over var en svindler. Det er nesten så en kunne tro at ingen av dem faktisk kan spå på ekte … 😜

Jeg vet, mange tenkte det samme. Men sånn fra et spirituelt ståsted, så kanskje de skulle lære noe av den situasjonen her, og da er det ikke så lett å "se". Men når det gjaldt så mange spåere, så kan man jo undre seg :icon_lol:

Lurer på hvordan det gikk med han fyren forresten. Vet Charlotte og sikkert noen fler, anmeldte og gikk videre med det i Spania. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det var så vidt jeg vet mer komplisert enn som at hun tok ned Forumet, var det ikke? Det ble jo kjøpt opp og tatt over av en fyr som skulle drive "Spålinjen", mange av Spådommens sine spåere (+ Malu og flere) skulle gå over dit og jobbe, men så viste det seg at det var bare tull, mannen var svindler, og det ble et rabalder uten like. Nå vet jeg ikke alle detaljene, det blir en del "hear say". Men det ble ihvertfall begynnelsen på slutten da han fyren (som jeg ikke husker navnet på) kom på banen. 

Det fikk jeg ikke med meg. Husker bare at hun snakket om at forumet skulle selges etterhvert men at hun skulle oppdatere oss. En periode mens forumet var nede så hevdet hun at den skulle relanseres etterhvert og at den ble bare "finpusset" men det er flere år siden.😅

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere kan etterlyse hverandre her eller på andre forum og oppnå kontakt igjen, hvis dere husker brukernavnene til de som dere savner?

Anonymkode: d2731...072

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje dere kan etterlyse hverandre her eller på andre forum og oppnå kontakt igjen, hvis dere husker brukernavnene til de som dere savner?

Ps. dere kan feks lage et nytt brukernavn (kanskje det samme brukernavnetsom dere hadde på livsstilsforumet?) på KG for PM med disse, hvis dere ikke vil avsløre deres faste KG-brukernavn.

Eget underforum her på KG der man kan skrive innlegg der man søker etter venner. Trådtittel kunne feks være: "Jeg er Kari 62 fra Livstilsforum og søker Gerd44 fra Livstilforum :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 23.18):

Ja her😊 Savner det forumet jeg også.

AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 22.10):

Hvis dere tre skriver livstils-brukernavnene deres her i tråden, så kanskje dere finner ut at dere var venner på PM? 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I mitt tilfelle så husker jeg dessverre ikke brukernavnet til noen av de andre ettersom det er så lenge siden og folk hadde gjerne litt spesielle brukernavn. Men mitt eget brukernavn husker jeg fortsatt😅😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker nok ikke mitt brukernavn heller, og i hvertfall ikke de andre sine 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde Lolita som brukernavn. Husker fortsatt brukernavnet til mange der😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En måte å gjøre det på er å opprette en egen epost adresse for å bruke den å lage ny fbprofil på det gamle brukernavnet som vi brukte på Livsstilsguiden. Deretter kan vi møtes i en egen gruppe der vi kan være anonyme for andre og hverandre. 

Jeg husker blant annet Scorpio, Skorpion, Dani, Gemini, Minsinn, Molly, Carla....

Anonymkode: 5c759...377

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg husker nok ikke mitt brukernavn heller, og i hvertfall ikke de andre sine 🤔

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En måte å gjøre det på er å opprette en egen epost adresse for å bruke den å lage ny fbprofil på det gamle brukernavnet som vi brukte på Livsstilsguiden. Deretter kan vi møtes i en egen gruppe der vi kan være anonyme for andre og hverandre. 

Jeg husker blant annet Scorpio, Skorpion, Dani, Gemini, Minsinn, Molly, Carla....

Anonymkode: 5c759...377

Lurt! :) Hvis flere ramser opp brukernavn som de husker, så vil nok flere komme på sitt eget brukernavn og PM-vennenes brukernavn 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen lagrede skjermbilder på nettet fra det omtalte forumet, slik at man kan se brukernavn og tråder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...