AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Del Skrevet 3. november 2021 Nrk har kommet med en ny tv-serie de har kalt jordbrukerne. Er det kun meg, men er det vanlig at en far hjelper en datter med å tisse som visst i begynnelsen av første episode? I serien ser datteren ut til å være 6-8 år gammel. Trenger en datter hjelp til at en far eller andre står bak og holder de mens de tisser? For meg fremstår det veldig som en skjult seksuell overgreps situasjon og noe de ikke forteller som er mellom linjene. Ekkel følelse. https://tv.nrk.no/serie/jordbrukerne/sesong/1/episode/1/avspiller Anonymkode: 3eddc...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smeltemann Skrevet 3. november 2021 #2 Del Skrevet 3. november 2021 Oioioioioioioioi. Jeg tenkte ikke tanken en gang når jeg så det. Kanskje du tenker mere i de baner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Del Skrevet 3. november 2021 Når jeg var så gammel som jenta i serien , tisset jeg alene. Jeg trengte ikke hjelp til at noen skulle stå bak. Anonymkode: 3eddc...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Del Skrevet 3. november 2021 Kul serie! Og jeg reagerte ikke på tissescenen i det hele tatt. Sånn holding og risting har jeg gjort mye da jeg jobbet i bhg, ellers tisser de på klærne. Jeg vil kanskje tippe jenta skal være 5-6 år, altså gå i barnehagen, ellers ville det vel være nevnt noe om skole? Jenta i serien, flink skuespiller og kul karakter forresten, minner meg veldig om min datter og hun er typisk sånn at hun hadde krevd at pappa skulle holde for at hun skulle tisse. 🙈 Anonymkode: ed5a2...eb3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Del Skrevet 3. november 2021 Ikke noe galt med serien, men var den scenen. Det at dagens barn tydeligvis trenger hjelp til å bli holdt mens de tisser sier noe om hvordan samfunnet har utviklet seg på bare et ti-tjue år. Barna blir dullet med som om de skulle vært en dokke og får ikke skikkelig opplærling til å bli selvstendig og klare seg selv. Anonymkode: 3eddc...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Del Skrevet 3. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe galt med serien, men var den scenen. Det at dagens barn tydeligvis trenger hjelp til å bli holdt mens de tisser sier noe om hvordan samfunnet har utviklet seg på bare et ti-tjue år. Barna blir dullet med som om de skulle vært en dokke og får ikke skikkelig opplærling til å bli selvstendig og klare seg selv. Anonymkode: 3eddc...25e Så tullete. Jeg er 35 år og jeg ble holdt sånn som barn når vi var ute på tur. Jeg er og har alltid vært veldig selvstendig, men barn er klønete, en tissestråle er uforutsigbar og det er kjekt å slippe å få tiss på klærne. Anonymkode: ed5a2...eb3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. november 2021 #7 Del Skrevet 3. november 2021 Det var absolutt ikke noe seksuelt ved den scenen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 20.26): Nrk har kommet med en ny tv-serie de har kalt jordbrukerne. Er det kun meg, men er det vanlig at en far hjelper en datter med å tisse som visst i begynnelsen av første episode? I serien ser datteren ut til å være 6-8 år gammel. Trenger en datter hjelp til at en far eller andre står bak og holder de mens de tisser? For meg fremstår det veldig som en skjult seksuell overgreps situasjon og noe de ikke forteller som er mellom linjene. Ekkel følelse. https://tv.nrk.no/serie/jordbrukerne/sesong/1/episode/1/avspiller Anonymkode: 3eddc...25e Hun er jo tydelig i barnehage alder kanskje tett før hun begynner på skolen. Jeg husker jeg syntes det var kjempe vanskelig å tisse sånn selv om jeg gikk på do selv. Tenkte absolutt ikke det var overgrep! Herlighet min far gjorde det og jeg husker når vi var i stallen med min datter så skulle hun også ha hjelp. Jeg elsket forresten den serien helt fantastisk! Tok i alle fall en episode å komme inn i det men etterpå kjempe bra. Synd det ikke kommer sesong 2 Anonymkode: bd6ce...f10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Del Skrevet 6. november 2021 Utrolig bra serie på NRK. Tydelig preg av Senterpartiet styrer landet. Selv når man lager serie om innvandrere som primært bor i byene, så har man klart å vinkle til landsbygda og distrikt-Norge. Anonymkode: 1bb40...bdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Del Skrevet 6. november 2021 I episode 4: "Han spiller på det andre laget" ble tolket som fotballlag. Anonymkode: 1bb40...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 8. november 2021 #11 Del Skrevet 8. november 2021 Fantastisk kul serie 🙌👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå