AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Kjenner den overalt. Frisøren, servitøren på et spisested, hun jeg satt ved siden av på toget, butikkdama osv osv. Hvorfor vil dere gå rundt og stinke sånn!! Anonymkode: 471b3...d88 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Hahaha! Trodde det var snakk om din egen ånde. Du får ta med deg mintpastiller i lomma og tilby vedkommende hver gang du kjenner ketoånde?🤷♀️ Anonymkode: ceea4...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Det hadde ført til et enormt forbruk dessverre 🤪 Er det virkelig bare jeg som kjenner dette? Jeg har alltid vert var på lukt, men denne ånden slår rett og slett alle rekorder. Anonymkode: 471b3...d88
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Slapp av, du har sannsynligvis møtt på folk som akkurat har kommet i ketose. Når kroppen blir bedre på å bruke ketoner som energi, så går ikke energien til spille slik. Ketoseånde er overskuddsketoner fordi kroppen ikke er så god til å bruke disse som energi enda. Noe jeg merker da er at når jeg er i ketose så tåler jeg koffein dårligere. Jeg får dårlig ånde og svetten lukter av koffein. Kutter jeg ut koffein, så lukter jeg ikke lenger. Så hvis ikke ånden går over, så tips dem om å kutte ut koffein, kanskje? Anonymkode: e4878...cea 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå