frizzbee Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 jeg skal invitere 8 venner på besøk på lørdag, og nå funderer jeg på om jeg skal forsøke å lage noen småretter/tapas, for det synes jeg er så morsomt å spise. men, jeg mangler gode oppskrifter. har du noen du vil dele? det bør helst ikke være så avansert, for jeg er ikke akkurat SuperWoman på kjøkkenet ....og dersom du har noen oppskrifter eller tips, så vær så snill å skriv om retten skal serveres varm eller kald, for det skjønner jeg sikkert ikke av meg selv
Arkana Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det har vært noen tråder om det før. Her her, og her. Endret 5. oktober 2005 av Arkana
frizzbee Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2005 mmmm - takk for linkene arkana! ...jeg søkte litt halvhjertet i forumet før jeg postet tråden, men fant ikke mer enn en...
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Manchego og parmesan synes jeg passer godt til tapas. Jeg synes at det bør være faste oster med litt smak i! Manchego er fin å skjære i terninger og tre på små coctailpinner sammen med en bit serranoskinke eller chorizo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå