Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 https://www.buzzfeed.com/quidditchpigeon/are-you-more-moon-or-sun-3s50dlaw2u?utm_source=dynamic&utm_campaign=bfsharepinterest&epik=dj0yJnU9ZTdIbzgtRGVvVHRQbjZPMkR2cVFEYkFza1NpM3RDSGImcD0wJm49UHo0ZE5qSldRNWg2aFA4VTBOT0RKUSZ0PUFBQUFBR0dDMGhF Moon You're definitely introverted and very in touch with your emotions. You like low-key, chill activities and love music that makes you feel bittersweet emotions. Keep being you, moon! You control the tides and provide comfort in even the darkest of nights!
Frøkensina Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Det fikk jeg også, men jeg må protestere på denne testen Går jo ikke an å velge mellom tulipaner og roser! Eller rød/gul, eller pasta og søtsaker Tror ikke jeg egentlig kan velge mellom katt og hund heller, men der er jeg nok i mindretall
jukkapalme Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Fikk Moon jeg også. Valget mellom pasta og søtsaker var litt vanskelig, men min indre Ronja valgte så klart søtsaker.
Danseskjørt Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Jeg fikk moon, passer meg helt perfekt!
Rosewood Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Sun You're extroverted with more than just a few introverted tendencies. While your personality is bubbly, you need time to recharge every now ands then. You like exciting activities that get your heart pumping and love animals. Keep shining, sun! You're the reason we're all here! Ser ganske riktig ut 😁
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Moon You're definitely introverted and very in touch with your emotions. You like low-key, chill activities and love music that makes you feel bittersweet emotions. Keep being you, moon! You control the tides and provide comfort in even the darkest of nights!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå