Gå til innhold

Do You Have More Of A Sun Personality Or A Moon Personality?

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

https://www.buzzfeed.com/quidditchpigeon/are-you-more-moon-or-sun-3s50dlaw2u?utm_source=dynamic&utm_campaign=bfsharepinterest&epik=dj0yJnU9ZTdIbzgtRGVvVHRQbjZPMkR2cVFEYkFza1NpM3RDSGImcD0wJm49UHo0ZE5qSldRNWg2aFA4VTBOT0RKUSZ0PUFBQUFBR0dDMGhF

Moon
You're definitely introverted and very in touch with your emotions. You like low-key, chill activities and love music that makes you feel bittersweet emotions. Keep being you, moon! You control the tides and provide comfort in even the darkest of nights! :hjerte:
full moon behind a tree silhouettes
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk jeg også, men jeg må protestere på denne testen :regler: Går jo ikke an å velge mellom tulipaner og roser! :sjokkert: Eller rød/gul, eller pasta og søtsaker :bond: Tror ikke jeg egentlig kan velge mellom katt og hund heller, men der er jeg nok i mindretall :fnise:

Skrevet

Fikk Moon jeg også. Valget mellom pasta og søtsaker var litt vanskelig, men min indre Ronja valgte så klart søtsaker. 

Skrevet

Jeg fikk moon, passer meg helt perfekt!

Skrevet
Sun
You're extroverted with more than just a few introverted tendencies. While your personality is bubbly, you need time to recharge every now ands then. You like exciting activities that get your heart pumping and love animals. Keep shining, sun! You're the reason we're all here!

Ser ganske riktig ut 😁
  • 1 måned senere...
Skrevet

Moon
You're definitely introverted and very in touch with your emotions. You like low-key, chill activities and love music that makes you feel bittersweet emotions. Keep being you, moon! You control the tides and provide comfort in even the darkest of nights!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...