Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du unguføre å når fikk du etterbetalingen? Litt utolmodig med å vente på etterbetaling iløpe av alle de årene på aap så er det samlet seg opp mye regninger jeg skulle ha fått betalt … hvor lang tid måtte du vente ? 

Anonymkode: d0d00...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok 8 mnd eller egentlig 9 sia de regnet 8 mnd fra den mnd det var innvilget fra. Ikke når det var innvilget. 8 mnd var tiden de hadde satt i saksbehandlingstid. 

Jeg fikk svaret 4 mai, og var innvilget fra 1 juni. Om de hadde skrevet det noen dager tidligere (siste dagen i april) ville jeg fått innvilget fra mai. 

Anonymkode: fba3c...efc

Skrevet

Jeg fikk innvilget ung ufør 25.02.21. Fikk tilsendt et brev fra NAV på mandag ( 01.11.21 ) om "Etterbetaling av arbeidsavklaringspenger" som ligger inn under "Arbeidsavklaringspenger og oppfølging". Når jeg går inn på "Dine saker" så står det kun at jeg har fått etterbetaling 01.11.21... Har fremdeles ikke fått pengene på konto, men jeg vil tro at de er rett rundt hjørnet 🤭

414AE900-AD49-4B7B-A548-72A40BDF781D.thumb.jpeg.acf3bd48acd5391f6b6005a2b1500af3.jpeg

Anonymkode: d3c6e...992

• 2 uker senere...
Skrevet

takk får svar :) hvordan gikk det har du fått dem på konto nå? 

Anonymkode: d0d00...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...