Gå til innhold

Hvor hardt foretrekker dere kvinner å bli tatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si på en skala fra 1 til 10, hvor hardt foretrekker dere at han puler dere? I den grad det varierer, er det dagsform og humør, tid i måneden? Eller varierer det mer med mannen, at noen menn vil dere bli tatt hardt av mens andre ikke?

Og gjelder det hovedsakelig selve pulingen, eller har dere preferanser på hvor mye dere har lyst til å bli "manhandled", altså løftet, kastet på senga, posisjonert, etc etc.

Hvor dominant foretrekker dere at han er?

Anonymkode: d0076...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 8fc32...a1d

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si på en skala fra 1 til 10, hvor hardt foretrekker dere at han puler dere? I den grad det varierer, er det dagsform og humør, tid i måneden? Eller varierer det mer med mannen, at noen menn vil dere bli tatt hardt av mens andre ikke?

Og gjelder det hovedsakelig selve pulingen, eller har dere preferanser på hvor mye dere har lyst til å bli "manhandled", altså løftet, kastet på senga, posisjonert, etc etc.

Ikke for hardt med penis ”jukking” alltså knulle hardt med penis. Det gjor vondt. Liker ikke å bli dominert Nei. 

Anonymkode: 91af9...2c1

• Liker 3
Skrevet

Tja, alt med måte 🤷‍♀️

Liker det, men kun i litt av hele akten. 

Anonymkode: 9aeb2...caf

• Liker 2
Skrevet

Stort sett på 2-5. Over 5 er fint litt når det er der at man jobber mot slutten, men ikke noe mål om at det skal vare lenge. Det er diggest når det går litt rolig. 

Anonymkode: f1308...38c

• Liker 1
Skrevet

Får ikke orgasme av å bli tatt hardt for å si det slik. Vondt er det også. Men av og til er greit. Hvis jeg er i humør for å bli dominert. Da liker jeg litt mer hardhendt sex, klaps på rumpa, småkvelning, riving i hestehale o.s.v. Men som oftest liker jeg rolig sex, der jeg får muligheten til å komme🤗

Anonymkode: ddd4c...522

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å tallfeste, kanskje gjennomsnittlig 4? Liker variasjon, noen ganger med tempo og litt hardt, andre ganger sakte og ømt. Må begynne litt rolig, så kan en heller øke på. Og kommer an på stilling og vinkel, ikke godt å bli bunnet hardt på feil sted.

Jeg er for tung til å kastes rundt på dessverre, ellers kunne jeg likt godt om han plukket meg opp og bar meg inn på soverommet. Han kunne godt bare tatt for seg noen ganger for min del. Men han liker ofte at jeg fører så det blir ikke så mye dominering på meg akkurat. 

Anonymkode: 5e029...bb1

• Liker 2
Skrevet

jeg liker å bli tatt kjempehardt 😅 min samboer tror kanskje det er min fetisj..(han er oppsatt på å finne min fetisj/greie) 

synes sexen er kjedelig hvis ikke. liker det ikke når jeg ikke er kåt. så det å gå direkte til hardt er no,men når jeg har blitt kåt da elsker jeg det. så kan det gjerne bygges opp. liker spesielt når han holder i hoftene mine og støter inni meg bakfra mens jeg står i framoverlent (ikke i doggy men i stående posisjon). jeg tenner også veldig på å bli holdt nede og låst fast i seng eks med å holde armer, skuldre. liker også kvelertak men det skal jo ikke nevnes her fordi alle klikker jo. 

jeg liker generelt ikke sånn 1-10 fordi det kommer jo helt Ann på hvordan de ulike personer definerer grensene. 

Anonymkode: 6fd18...eac

• Liker 1
Skrevet

Mannen kan gjerne pule hardt, men holder han konstant et tempo som tilsier at han tror meter i timen gjør noe for meg tar han veldig feil. 

Heldigvis mange år siden jeg har knullet kaninjokkere. Slo meg til ro med mann som ikke bare rister meg slik. Knuller både hardt og mykt, nytelsesfullt langsomt, kan ha litt tempo også, men aldri så lenge at jeg bare faller av, og føler meg ristet istedenfor. 

Hørte nylig at en undersøkelse viste at dersom vaginaer kunne snakke ville de fleste ha sagt "Ro ned!" Det er hva flest kvinner har svart. 

Hardt går derimot fint, men hardt trenger ikke å være fortest mulig.

Anonymkode: 579ec...07a

• Liker 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg liker hardt bedre enn fort, men hvor hardt? Vanskelig å si, hardt nok til at det klasker hvertfall. Hvis jeg må sette ett tall på det må det bli en solid 5/7😅

Skrevet

Hardt er bra, så lenge det ikke er for hardt og for mye. Men raskt er ikke bra - det er best når han tar meg sakte og bestemt. Om jeg liker å bli dominert/manhandled eller ikke kommer an på dagsform. Jeg tenner veldig på det, men enkelte dager vil jeg bare ha vanlig, snill sex.

Anonymkode: e59e5...cd3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 8fc32...a1d

Fra den enden til den andre selvsagt!

Vær oppmerksom på at avstanden mellom endene kan variere stort ettersom hvor langt tau du har.

Anonymkode: 34ec2...7a5

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på humøret. Men jeg sier ikke nei til å bli kastet rundt i ny og ne eller å bli posisjonert eller å ta imot ordre fra en empatisk og kjekk fyr. Ja, okei, gjerne ofte, men jeg liker å switche og. Nei, det gjelder ikke bare selve pulingen. Å være dominerende er da ikke ensbetydende med å oppføre seg som en duracellkanin. Det har like mye, om ikke mer, med væremåte å gjøre. Ah - jeg burde pule snart.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oi. På en skala, kanskje 5-7, men det varierer. Det gjelder i hovedsak selve penetreringen. En helt sjelden gang har jeg lyst til å bli tatt så hardt at det er på smertegrensen. Jeg har ikke lyst til å bli posisjonert, løftet, etc. hardhendt. Dette forutsetter høygradig tillit til partner også utenfor sengen for min del. 

Myk og forsiktig sex i kosete stillinger er jo heller ikke å forakte. Jeg liker dype støt og stimuli av g-punkt, men kan jo fint gjøres uten veldig harde støt bakfra.

Anonymkode: a7545...c9c

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (2 timer siden):

Jeg liker hardt bedre enn fort, men hvor hardt? Vanskelig å si, hardt nok til at det klasker hvertfall. Hvis jeg må sette ett tall på det må det bli en solid 5/7😅

Synes 5 var spakt...upvoten er for 7eren...😂🙈😬🌹

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Synes 5 var spakt...upvoten er for 7eren...😂🙈😬🌹

5 av 7 var en referanse til noe ikke sex relatert🙈😅 Sikkert ikke mange som plukker den opp da🙈😅🙈

Skrevet

Jeg like det som oftest sakte, mykt og sensitivt. En sjelden gang litt kraftigere og raskere, men aldri noe voldsinspirert tull. Hvis en mann hadde prøvd å være såkalt «dominant» med meg i senga, tror jeg at jeg hadde ledd meg ihjel. Synes bare det er utstyrtelig komisk når en voksen mann oppfører seg som et dumt dyr😂😆🤣

Anonymkode: 654ea...2e0

• Liker 6
Skrevet

Heller hardt enn fort. Går det veldig fort så blir jeg fort sår og øm. 

Anonymkode: eb222...43f

• Liker 2
Skrevet
Ominous skrev (15 minutter siden):

5 av 7 var en referanse til noe ikke sex relatert🙈😅 Sikkert ikke mange som plukker den opp da🙈😅🙈

Eeehhh....🙄😬🙈😂....10?😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det varierer så klart med dagsform, humør og hvor mye overskudd enten jeg eller han besitter. Kan nyte en slow vanilje runde men liker nok bedre å bli tatt litt hardt, der vi kanskje starter litt mykt og bare øker på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...