NenehGoji Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 (endret) Her kan vi dele tilbudene vi får med oss på de forskjellige butikkene. Uke 44 Meny har 10,- og 20,- tilbud på over 200 varer akkurat nå! https://meny.no/Varer/tema/kronemarked/ Handlet to store bæreposer for under 300,- i går jeg! Og Bunnpris feirer 40år frem til 14.november og har også ganske mange fine tilbud denne uka, for meg er det laksefileter, jucie og frozzenpizza som frister mest. Omtrentlig samme tilbudsavis over hele landet ser jeg. Har du noen tilbud å dele? Endret 3. november 2021 av NenehGoji
NenehGoji Skrevet 3. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2021 (endret) Neket skrev (26 minutter siden): Jeg bruker mattilbud-appen. Haha, ja det må vel jeg tenke på også når jeg får ny mobil, men med den jeg har nå så funker ikke det gitt! Takk for tipset! Kommer alle landets butikker opp der? Ikke bare alle kjedene, men forskjellene fra butikk til butikk? Endret 3. november 2021 av NenehGoji
Neket Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 NenehGoji skrev (37 minutter siden): Haha, ja det må vel jeg tenke på også når jeg får ny mobil, men med den jeg har nå så funker ikke det gitt! Takk for tipset! Kommer alle landets butikker opp der? Ikke bare alle kjedene, men forskjellene fra butikk til butikk? Jeg ser ikke forskjell på feks OBS sine tilbud der vs på Coop sine nettsider. Handler mest på tilbud der, Spar og Meny. Rema og Kiwi når jeg ikke gidder se på prislappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå