AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Har ikke vært på treningssenter siden covid startet pga man aldri vet hva som er reglene fra dag til dag, eller hvilke smitteverntiltak man må følge med vasking av treningsutstyr osv. Hvordan er det nå? Kan man bruke treningssenter slik man gjorde før, uten at man blir uglesett for å f.eks. ha glemt å tørke håndtakene på et treningsapparat? Anonymkode: 360a0...59f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Jeg trener på senter og merker ikke noe stress. Anonymkode: 1640b...469 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Det er jo bare å spørre de som jobber der hvilke regler som gjelder. Anonymkode: 5408f...dcd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Reglene står vel til enhver tid på din kommunes nettsider. Så det var egentlig en svært dårlig grunn til ikke å ha kommet deg ut døra Anonymkode: 797c7...a3d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Er det ikke normal folkeskikk og hygiene å tørke av apparatene etter seg?. Anonymkode: 77d7d...179 6
Eloise12345 Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 (endret) On 11/3/2021 at 6:57 PM, AnonymBruker said: Jeg trener på senter og merker ikke noe stress. Anonymkode: 1640b...469 Samme her. Jeg trente på senter i en periode nå. Merket ingen stress. Var skeptisk på forhånd men det fungerte faktisk bra . Endret 5. november 2021 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 20.40): Er det ikke normal folkeskikk og hygiene å tørke av apparatene etter seg?. Anonymkode: 77d7d...179 Dette har vanligvis vært en "regel" lenge før korona. Anonymkode: 16dd8...62d 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 18.56): Har ikke vært på treningssenter siden covid startet pga man aldri vet hva som er reglene fra dag til dag, eller hvilke smitteverntiltak man må følge med vasking av treningsutstyr osv. Hvordan er det nå? Kan man bruke treningssenter slik man gjorde før, uten at man blir uglesett for å f.eks. ha glemt å tørke håndtakene på et treningsapparat? Anonymkode: 360a0...59f Om du ikke har vært på et treningssenter siden mars 2020, kan du vanskelig vite om reglene endrer seg fra dag til dag? Jeg har trent hele tiden, og opplever at reglene har vært ganske stabile. Å vaske og rydde etter seg,og holde normal høflig avstand til andre, er vel normen på treningssenter uansett? Når det er sagt, så har jeg faktisk opplevd et par ganger at noen er blitt aggressiv og høylytt kjeftet på noen som ikke vasket etter seg. Det tenker jeg er unødvendig. Går fint an å minne folk på det på en rolig og ålreit måte. Dette er lenge siden. Det var en periode dusjene var stengt, men disse er heldigvis åpne nå. Jeg vil heller påstå at det er du som må endre dine vaner, hvis du mener at "normalen" ikke er å vaske etter seg. Det er det, Covid eller ikke. Anonymkode: f89e0...a08 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Det å vaske av apparater etter at man har brukt de har vært regel siden lenge før pandemien. Orker nesten ikke å tenke på at noen faktisk ikke gjør dette - liker de selv å bruke ting andre har svettet ut før en? Anonymkode: 3714e...a97
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Kommer an på hva det er. Har vel aldri vært vanlig å tørke av håndtak på styrketreningsapparater som man trekker i, dytter på, og på manualer og annet slikt. Mens matter og slikt som man er mye i kontakt med, har måttet tørkes. Med pandemien har det vel vært en greie at absolutt alle kontaktflater skal sprites både før og etter bruk. Anonymkode: 360a0...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå