Gå til innhold

Vinkveld hos han på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr på Tinder for et par dager siden, og har nå blitt invitert over til en vinkveld hos han denne helgen.

Som en tulling så sa jeg jo ja, og tenkte å ha på et kort skjørt, men nå er jeg plutselig blitt litt usikker. Er han  kanskje kun ute etter sex? Hadde jeg gitt ut feil signaler om jeg hadde gått med et skjørt? Han er 24 år mens jeg er 19 år.

Jeg kan jo også meddele at jeg er litt uerfaren når det kommer til gutter, og ønsker helst ikke å komme i en situasjon hvor jeg føler meg ukomfortabel eller redd. 

Anonymkode: c0b23...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er definitivt bare ute etter sex. Mange menn er det. Du kan godt avlyse hele greia hvis du ikke er komfortabel med dette. Og du, antrekket ditt har ikke noe å si.

Anonymkode: bd7ba...365

• Liker 6
Skrevet

Møt han heller ute et sted :)

Anonymkode: 4b6af...762

• Liker 2
Skrevet

Han vil pule 👌🏼

Anonymkode: c0273...088

• Liker 1
Skrevet

Definitivt bare ute etter sex. Inviter ham til å gå en tur i stedet, eller eventuelt treffes ute! Skjønner han ikke det, er han ikke en du vil ligge med som litt uerfaren uansett

Anonymkode: cee69...b72

• Liker 4
Skrevet

Spør han om dåkke ikkje heller kan møtes ute et sted første gang. Om han er skikkelig så forstår han det veldig godt. Så kan du heller ha vinkvelden til gode dersom daten er en suksess 😉

Anonymkode: decdb...ecc

• Liker 1
Skrevet

Han er ute etter sex ja! Hvis du ikke er interessert i det, så hadde jeg avlyst. Eventuelt foreslått og treffes for et vinglass ute. 

Anonymkode: c1bc8...12e

• Liker 1
Skrevet

Uff, jeg ville revurdert det der. Vinkveld hjemme hos en du ikke kjenner. Har selv vært i den situasjonen der og det gikk ikke bra. Spent og nervøs, og så føltes ting mye lettere halveis ned i vinglasset, enda bedre når vinglass 2 var tomt. Litt mer vin? Tja, hvorfor ikke. Og så plutselig blir alt svart og du våkner opp neste dag naken i senga hans, med dundrende hodepine og rødvinsånde. 

Foreslå at dere heller møtes ute et sted. Er han en bra mann så har han full forståelse for at du heller vil det. Blir han sur så vet du at han er en fuckboy drittsekk

Anonymkode: e1d51...017

• Liker 3
Skrevet

Ja, tenker at det er lurere å møtes et sted ute først. Det skjer jo sikkert ikke noe skummelt sånn stort sett, men da har du i hvert fall spart deg fra en ubehagelig situasjon hvis han bare er ute etter sex.

Hvis han reagerer på en negativ måte av at du spør om dere kan møtes et annet sted først så vet du i hvert fall at han er en dust.

Anonymkode: b7a79...0b1

Gjest irkan90
Skrevet

Ba han deg kjøpe 2 flasker vin også eller? 😉

Fra spøk til alvor: ikke gjør noe du ikke er komfortabel med. Han er nok definitivt ute etter sex. Er fortsatt helt innafor å foreslå utedate, eller avlyse hvis du føler for det.

Skrevet

TS her:

Foreslo en kopp kaffe på en kafe og han svarte med at det hadde vært hyggelig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her:

Foreslo en kopp kaffe på en kafe og han svarte med at det hadde vært hyggelig. 

Start der. Og ikke noe mer første daten. Dere er unge. Du er yngst. Viss andre date, foreslå noe annet enn vinkveld hjemme. Vin ute? Pub, restaurant

Anonymkode: 2818a...262

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...