Gå til innhold

Noen som har erfaring med å mangle eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne mnd fått en VELDIG rar mensen. Har siden IKM dagen bare fått litt rosa på papiret ca ett par ganger og første gangen kom det litt rent blod (noen dråper i trusa)😅. Dette har vart tre dager nå. Prøvd med orgasmer og alt mulig for å få ut menstruasjonen..Kan det være at jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd? Og derfor blør lite? Jeg har ikke testet. Prøver ikke bli gravid. Jeg har gitt opp etter jeg mistet i uke 7 i sommer og pga for lenge med prøving og det at jeg er 37..🥲 

har ett lite håp om kanskje det er graviditet men tenker sjangsen for manglende EL er større, og  jeg orker bare ikke gå inn i den «må bli gravid bobla» igjen..Noen med erfaring på manglende el?

takker for svar❤️

Anonymkode: 28b36...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende du ikke har hatt el ja, men ikke godt å vite. 

Skrevet
Laura80 skrev (4 minutter siden):

Det kan godt hende du ikke har hatt el ja, men ikke godt å vite. 

Så det er ikke så godt å merke det på mensen heller kanskje ? Jeg kan ikke NOE om dette. Fant ikke mye på nettet heller.. tror jeg må teste på fredag hvis det fortsetter i denne duren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så det er ikke så godt å merke det på mensen heller kanskje ? Jeg kan ikke NOE om dette. Fant ikke mye på nettet heller.. tror jeg må teste på fredag hvis det fortsetter i denne duren.

Jeg har hatt både sykluser uten eggløsning og flest med eggløsning da, jeg blør gjerne litt mindre og litt hyppigere uten eggløsning , mens andre blør sjeldent uten eggløsning. Jeg blør sjelden kjempemye ved vanlig mens heller, så tror ikke nødvendigvis du kan tolke blødningsmende ut fra om du har hatt eggløsning eller ikke. Man kan jo og ha diverse hormon kluss som vil gi småblødninger også. 

Skrevet

Ville ha tatt en graviditetstest... Kan også vere graviditet utenfor livmor som gir ekstra spotting og manglende mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...