Gå til innhold

Du som bruker Hyaluronic Acid 2% + B5 fra The Ordinary

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påfører du det alltid på lett fuktig hud? Har du testet andre hyaluronsyre serum?

Anonymkode: e0dc0...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det, samt andre Hyaluronic Acid serumer. Følte meg svært skuffet. Opplevde at disse serumene hadde motsatt effekt og at huden ble tørrere. Uansett merke. I ettertid har hudpleiere endelig begynt å reagere på hvor overhyped denne ingrediensen har blitt, og at man faktisk kan få bedre hud bare ved å droppe den. Særlig på vinteren, og når lufta blir tørrere.

Nå bruker jeg Hyaluronic acid kun ved spesielle anledninger. Det har en kortvarig "plumping" effekt. Jeg påfører det da på lett fuktet hud og legger en hudkrem over.

Anonymkode: c2d5b...ff3

Skrevet

Gjorde niks og nada for fukt på huden min, og ga meg i tillegg kviser. Kan ikke bruke noe produkter fra TO som inneholder hyaluronsyre uten å få uren hud. 

Anonymkode: 3ceab...50c

Skrevet

Jeg bruker et serum fra apoteket som inneholder hyaluronsyre, tror det er fra La Roche Posay. Det er kjempebra til min hud i hvert fall.

Anonymkode: a94ef...2e9

Skrevet

Jepp, men dette gir meg urenheter - har prøvd i 3 omganger.

Samme med Kicks eget merke.

Bruker Hada Labo/Cosrx sitt. 

Gjest honningblomst
Skrevet

Når jeg tok det på tørr hud ble huden min bare tørrere. Etter at jeg leste meg opp og forstod at man skal ta det på fuktig hud så hjelper det ☺️ Tar det på etter dusjen. Men ja, er nok overhyped ja, hørt at glyserin er mye mer effektivt! 

Skrevet

Takk for svar :) Men jeg trodde at hyaluronsyre ikke skulle gi kviser, så blir veldig overrasket over at flere skriver det. Dere som ikke bruker HA, hva bruker dere evt isteden for å fukte huden før krem? Jeg hadde nok også høyere fukt forventning til HA enn resultatene har vist, men jeg får ikke kviser da. Trodde det var umulig med HA 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar :) Men jeg trodde at hyaluronsyre ikke skulle gi kviser, så blir veldig overrasket over at flere skriver det. Dere som ikke bruker HA, hva bruker dere evt isteden for å fukte huden før krem? Jeg hadde nok også høyere fukt forventning til HA enn resultatene har vist, men jeg får ikke kviser da. Trodde det var umulig med HA 😛 

Bruker ingenting før krem nå, brukte tidligere snail essence fra corsx men ikke fått kjøpt nytt. Det inneholder mye av det samme men funker bedre syntes jeg. Men tar på krem på litt fuktig hud så holder det. Bruker også en fuktighetsmaske fra origin flere ganger i uka, spesielt på høst/vinter. 

Hender jeg bruker bha da riktignok, som går på før krem. 

Anonymkode: 3ceab...50c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...