Neverland Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Har blitt forkjølet, og bør vel teste. Hvordan gjør jeg dette nå? Kun test man kjøper selv? Er denne pålitelig? Så ut til at testsenteret i Kommunen er nedlagt da jeg kjørte forbi, ingen biler eller mennesker i bua? Har nettopp avsluttet kreftbehandling, så tenkte det kunne være greit med en sikker test?
Pterinochilus Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Neverland skrev (3 minutter siden): Har blitt forkjølet, og bør vel teste. Hvordan gjør jeg dette nå? Kun test man kjøper selv? Er denne pålitelig? Så ut til at testsenteret i Kommunen er nedlagt da jeg kjørte forbi, ingen biler eller mennesker i bua? Har nettopp avsluttet kreftbehandling, så tenkte det kunne være greit med en sikker test? Ring kommunens koronatelefon og ta en PCR-test. Hurtigtestene er dessverre ikke veldig pålitelige.
Neverland Skrevet 3. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2021 Pterinochilus skrev (12 minutter siden): Ring kommunens koronatelefon og ta en PCR-test. Hurtigtestene er dessverre ikke veldig pålitelige. OK, takk for svar 😊
Neverland Skrevet 3. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2021 Ehhh…. Stemmer det at testen koster over 900 kroner? 😱 Håpløst da, vil tro flere da velger å la forkjølelsen passere, og håpe på det beste 😣
Pterinochilus Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Neverland skrev (4 minutter siden): Ehhh…. Stemmer det at testen koster over 900 kroner? 😱 Håpløst da, vil tro flere da velger å la forkjølelsen passere, og håpe på det beste 😣 Nei, all testing i regi av kommunene er gratis. 4
zemer Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Neverland skrev (3 timer siden): Ehhh…. Stemmer det at testen koster over 900 kroner? 😱 Håpløst da, vil tro flere da velger å la forkjølelsen passere, og håpe på det beste 😣 Privat er de dyre. Jeg måtte teste ut to barn i sommer til den nette sum av 5000 kr. Var ekspress test. Gratis i kommunen.
Neverland Skrevet 4. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2021 Phu, takk for svar! Holder meg unna privat testing 😅 1
Blekkulfina Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Pterinochilus skrev (17 timer siden): Ring kommunens koronatelefon og ta en PCR-test. Hurtigtestene er dessverre ikke veldig pålitelige. Kommunens teststasjon deler ut slike hurtigtester gratis til alle som ønsker det her jeg bor, så helt på jordet kan ikke slike tester være- selv om risikoen for feil utført test selvsagt er større når man gjør det selv.
Elaine Marley Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg