Gå til innhold

Koronatest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt forkjølet, og bør vel teste. Hvordan gjør jeg dette nå? Kun test man kjøper selv? Er denne pålitelig? Så ut til at testsenteret i Kommunen er nedlagt da jeg kjørte forbi, ingen biler eller mennesker i bua?

Har nettopp avsluttet kreftbehandling, så tenkte det kunne være greit med en sikker test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neverland skrev (3 minutter siden):

Har blitt forkjølet, og bør vel teste. Hvordan gjør jeg dette nå? Kun test man kjøper selv? Er denne pålitelig? Så ut til at testsenteret i Kommunen er nedlagt da jeg kjørte forbi, ingen biler eller mennesker i bua?

Har nettopp avsluttet kreftbehandling, så tenkte det kunne være greit med en sikker test?

Ring kommunens koronatelefon og ta en PCR-test. Hurtigtestene er dessverre ikke veldig pålitelige.

Skrevet
Pterinochilus skrev (12 minutter siden):

Ring kommunens koronatelefon og ta en PCR-test. Hurtigtestene er dessverre ikke veldig pålitelige.

OK, takk for svar 😊

Skrevet

Ehhh…. Stemmer det at testen koster over 900 kroner? 😱 Håpløst da, vil tro flere da velger å la forkjølelsen passere, og håpe på det beste 😣

Skrevet
Neverland skrev (4 minutter siden):

Ehhh…. Stemmer det at testen koster over 900 kroner? 😱 Håpløst da, vil tro flere da velger å la forkjølelsen passere, og håpe på det beste 😣

Nei, all testing i regi av kommunene er gratis.

• Liker 4
Skrevet
Neverland skrev (3 timer siden):

Privat er de dyre. Jeg måtte teste ut to barn i sommer til den nette sum av 5000 kr. Var ekspress test. Gratis i kommunen. 

Skrevet

Phu, takk for svar! Holder meg unna privat testing 😅

• Liker 1
Skrevet
Pterinochilus skrev (17 timer siden):

Kommunens teststasjon deler ut slike hurtigtester gratis til alle som ønsker det her jeg bor, så helt på jordet kan ikke slike tester være- selv om risikoen for feil utført test selvsagt er større når man gjør det selv.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

• Opprett ny...