Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er halvveis i svangerskapet og må snart fornye innholdet klesskapet - hvor anbefaler dere å kjøpe mammaklær ?

Anonymkode: 78505...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 33. Har termin i Desember. Jeg kjøpte 4 gravid-bukser brukt, som jeg bruker de fleste dager. Har også kjøpt noen genserkjoler. Kjøpte noen t-skjorter, topper og en jakke i et par størrelser større enn jeg pleier. Ellers bruker jeg gensere og cardigans som vanlig. 

Anonymkode: 79273...51b

Skrevet

Mamalicious

Anonymkode: 9d698...43a

Skrevet

Elsker Boob Design (fås kjøpt blant annet på Zalando) for fine klær som funker både til liten og stor mage, og både i gravid- og ammeperioden. Er dog ganske dyrt, så kjøper helst på salg. 

Likte også gravidbuksene til H&M, men var nesten umulig å finne i fysisk butikk, utvalget på nett er mye bedre. 

Anonymkode: b21a0...3de

Skrevet

Det er så mye oversized i butikkene nå så har bare handlet vanlige klær i en størrelse større. Synes også villa hadde noen fine ribbestrikkkjoler, selges også på Vero moda tror jeg. 

Anonymkode: bf336...a02

Skrevet

Jeg liker å se og føle meg litt ordentlig som gravid, så jeg hadde absolutt kjøpt litt skikkelige gravidklær. Jeg er glad i en treggings fra HM (artikkelnr 0775382006), den holder passformen gjennom bruk uten å vides ut. Har også noen dongeribukser fra HM som sitter fint over magen og beina, vides litt ut men blir ikke stygg i fasongen likevel. Men den treggingsen over er den eneste treggingsen jeg har prøvd som ikke vides ut og blir kjempestygg i bruk! 

Ellers ville jeg kjøpt noen topper/overdeler i din stil, der er det i grunn "ett fett" bare man liker fasong, farge og pris 😅 

Anonymkode: e7191...04d

Skrevet

Prøvde gravid tights og bukser, men kunne ikke fordra følelsen av noe som strammet over magen. Endte med å brette kanten under magen i stedet. Det ble mye tights og tunika, lange gensere etc

Skrevet

Finn.no. Fikk en hel garderobe for prisen av to plagg.

Anonymkode: 4f9be...3aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte alt brukt hos Finn. Pent brukt og kostet veldig lite mtp hva jeg fikk.

Anonymkode: 8025f...685

Skrevet

Jeg har kjøpt alt mitt via Zalando og Ebay UK (Purpless-merket).

Gjest 123 eller noe
Skrevet

finn.no her og, har kjøpt noen plagg på zalando og hm også. Men jeg føler alt av gravidtøy skal være så stramt og "se på den struttende magen min", jeg blir kvalm av tettsittende klær for tiden, og får oftere kynnere av det, så hjemme koser jeg meg i store collegegensere og joggebukser. Pysjamasbukser for menn på sparkjøp er også ekstremt behagelige og løse! Bedre enn noen gravid/joggebukse!

Skrevet

Kjoler er fint på gravide damer.

Anonymkode: 7a5ca...a4e

Skrevet

Jeg kjøpte et par gravidjoggebukser på salg på H&M, veldig billige og strammer ikke på magen, supre å gå med hjemme :) Er mest hjemme likevel siden jeg har hjemmekontor fulltid for tiden.

Gravidbuksene jeg prøvde syntes jeg var så ubehagelige.. så har kjøpt noen gravidstrømpebukser (også på H&M tilfeldigvis) og bruker de sammen med skjørt med elastisk midje. Hadde noen fra før som ikke er så stramme + at jeg kjøpte et par veldig billige i en str større (de var tilfeldigvis litt lange da men det passet bra for da tar jeg strikken på oversiden av magen). så har jeg vanlige tskjorter utenpå + cardigans/genser. Hittil (uke 25) passer alle mine vanlige overdeler over magen men når den blir større kan jeg jo kjøpe noen gravid-tskjorter eller noen større tskjorter tenkte jeg. 

Anonymkode: 6395f...64a

Skrevet

Snart får jeg ikke lukket igjen jakkene mine da, så om noen har tips om vinterjakker som ikke er for dyre så legg gjerne link i tråden? :)

Skrevet

Jeg hater gravidbukser. Finner ingen bukser som sitter greit uten å sige. Har to fra Mamalicious, en som er litt "daffebukse" og en "tightsbukse". De er komfortable, men ikke noe jeg pynter meg med. 

Trives best i kjoler og strømpebukser i graviditeten, men det gjorde jeg egentlig fra før også. Anbefaler strømpebuksa The Mom fra Lindex! Har prøvd noen fra HM, men de er for korte i bena, så skrittet henger 10 cm for langt ned(og jeg har korte ben). Kjoler kjøper jeg i vanlig butikk og går heller opp i størrelse. Bruker mye av det jeg har fra før som uansett hadde plass til magen. Bruker tights fra HM og en del oversized gensere eller skjorter også. 

Anonymkode: f71a8...d99

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Snart får jeg ikke lukket igjen jakkene mine da, så om noen har tips om vinterjakker som ikke er for dyre så legg gjerne link i tråden? :)

Har du lenge igjen?

Jeg er "ferdig" om en måneds tid, så har kun kjøpt denne for å ha på tur eller hvis det er noe casual:

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1003463001.html

Så langt har det ikke vært så kaldt, og jeg kler meg i mye strikkede klær, så har bare brukt de gamle jakkene/kåpene uten å lukke de😅 Jeg har "arvet" en oversized parkas fra en søster som har gått ned i vekt, så har den hvis det plutselig skulle bli 20 blå.

Vet ikke hva du legger i dyrt, men hva med denne?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1003274001.html

Anonymkode: f71a8...d99

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte en brukt bære/gravidjakke, lurt om du er interessert i å bære baby når h*nå kommer, så kan du bruke jakken lenger. Den kan også brukes uten innlegg som vanlig jakke :)

Anonymkode: 45df1...185

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte en brukt bære/gravidjakke, lurt om du er interessert i å bære baby når h*nå kommer, så kan du bruke jakken lenger. Den kan også brukes uten innlegg som vanlig jakke :)

Denne er det forresten https://www.mamalicious.com/no/no/mm/klaer/kaper-and-jakker/ fant på finn til 400kr 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...