Ephemera Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Det åpner er ny klesbutikk her i Trondheim imorgen (hurra ). Ser på en åpningsannonse at de har 20 % rabatt på alle varer torsdag - lørdag, og som den shopaholikeren jeg er, må jeg selvsagt innom Noen som vet hva slags type butikk dette er? Hvilken type klær og hvilken prisklasse? Ser ut fra bildet i annonsen at det er en butikk med dameklær og det ser ut som den har litt stil
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Har du prøvd å søke? Da jeg gjorde det kom det i hvert fall en tysk side. Ser ut som du kan ta en titt på klærne her.
Ephemera Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2005 Tusen takk for hjelpen, Xavia! Ser helt klart ut som det er samme butikken, ja. Ikke helt det jeg hadde håpet på, men jeg må ta en tur innom
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Ikke helt det jeg hadde håpet på, men jeg må ta en tur innom ← Klærne så i alle fall ikke veeeeldig bra ut. Tittet bare såvidt på noen av sidene. Litt for damete for meg.
Ephemera Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, klærne virket litt damete og "satt"...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Tyske dameklær, litt "kjerring", men også elegant. Tror de selger merket på Vivikes, bl.a.
LilleMy Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 De solgte det på Vivikes, men ikke nå lenger. Boutiqe 31 har det - og er vel en typisk "kjerring-butikk".....
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Syns ikke det så så ille ut jeg, mye kult man kan få ut av disse klærne om man bruker litt fantasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå