Gå til innhold

Så mange babyplagg i hvite farger, blir de ikke veldig flekkete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mye hvite og lyse bodyer blant annet, går ting av i vask eller blir de veldig flekkete? Da velger jeg heller andre farger.

Anonymkode: 258b5...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ser det er mye hvite og lyse bodyer blant annet, går ting av i vask eller blir de veldig flekkete? Da velger jeg heller andre farger.

Anonymkode: 258b5...229

Små babyer drikker jo bare melk, så blir jo hvitt som kommer opp. Eventuelt avføring som kommer på utsiden av bleia. Men det er jo synlig på de fleste farger.

Men nei, hvit body er uproblematisk på babyer

Anonymkode: 0719f...663

• Liker 2
Skrevet

Hvite bodyer kan blekes, så hvitt er faktisk mer praktisk enn lyst.

For de aller minste som bare får mm blir det ikke så mye flekker. Bare skyll med kaldt vann om det blir mye bæsj.

Når de begynner med fast føde kan det derimot bli en del flekker. Kjøp en god flekkfjerner.

Anonymkode: 5b515...09d

• Liker 2
Skrevet

Hvite klær var hvite når hun var baby.😅 nå som hun er blitt 1 år handler jeg ingenting hvitt! 

Anonymkode: c2dac...8ad

• Liker 1
Skrevet

Bare vær obs på at foundtation/pudder fra deg gjerne smitter over på hvite bodyer 🤪

Anonymkode: 54e5c...6ca

• Liker 1
Skrevet

Er jo praktisk med hvite klær i den alderen. Da ser man lettere når det er på tide å bytte klær. Og hvis alt hvitt vaskes sammen blir det jo ikke misfarging heller og de vokser såpass fort at det ikke får tid til å bli "nasty". 

Anonymkode: 928a2...a1c

Skrevet

Hvitt er gull. Det er verre med farget tøy, for det tåler ikke like mye flekkbehandling som hvitt. 

Anonymkode: 45e25...657

Skrevet

Lyse klær er fint på baby, de er jo ikke så mye ute og ruller i sandkassen eller spiser grisete mat. Også tåler hvite klær ganske kraftig vask uten å bli misfarget

Når de blir store nok til å leke ute og spise selv er det verre 😆

Anonymkode: b6b48...ec7

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er rimelig upraktisk. Har bare farget tøy til vår lille.

Anonymkode: 1f67d...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...