Gjest Mzfire Skrevet 8. oktober 2005 #21 Skrevet 8. oktober 2005 Er det ikke litt mye med både tiara og smykker? For ikke å snakke om både tiara og smykker og øredobber? ← Jeg har tenkt på det samme selv. Ikke bra om det blir for mye heller, overlesset liksom.
Gjest Mzfire Skrevet 8. oktober 2005 #22 Skrevet 8. oktober 2005 Tror bare du skal finne kjolen før du leter etter tiara og smykker.... For det første er det langt fra sikkert at noen av delene passer til kjolen du finner... Og det er slettes ikke sikkert at du til den kjolen kan ha både tiara og smykke og hengende øredobber: Mener ikke å skuffe deg - men snakker av erfaring - jeg kjøpte alt - og ingenting passet sammen.. Men som andre har sagt hadde jeg valgt samme stil - perlesmykke med perletiara om du skjønner.. ← DU har rett. Jeg har faktisk tenkt slik at jeg må ta utgangspunkt fra kjolen. Men nå har jeg mest kikket rundt og fått ideer. Og når det gjelder smykker og tiara så må jeg vente som sagt. Men smykkene er jo såpass fine at de kan jeg jo bruke til andre anledninger .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå