Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Passer disse sammen? My Webpage Denne tiaraen med disse smykkene? My Webpage Nå er det jo to år til jeg selv står brud men artig å kikke. Er nok fornuftig å kjøpe brudekjolen først. Så ser man hva som passer til.
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Selv om jeg skal stå brud til neste helg så er jeg ikke bevandret i tiaraer og slikt, men likevel: Jeg synes det blir litt rart å kombinere strass smykke (tiaraen) med perlesmykker (kjede+ øredobber). Det går ikke heller ann å finne tiara med perler, eller smykker med strass, sånn at du matcher mer?
aline Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 enig med Xavia, finn noe som holder seg til samme pynt både på kjede og tiara.
LilleBille Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Enig med de to andre - ville valgt enten perler eller strass
Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Selv om jeg skal stå brud til neste helg så er jeg ikke bevandret i tiaraer og slikt, men likevel: Jeg synes det blir litt rart å kombinere strass smykke (tiaraen) med perlesmykker (kjede+ øredobber). Det går ikke heller ann å finne tiara med perler, eller smykker med strass, sånn at du matcher mer? ← Jo jeg er enig med dere. Det kan bli for mye og rotete. Jeg tenkte også at kansje det blir for mye med tiara også.. men jeg får se etter en tiare som er mer ren på en måte og enkel.. perler hadde jo passet. Endret 5. oktober 2005 av Mzfire
Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Syns dere denne tiara passer bedre. Er med perler og stener som også er i smykkene. My Webpage
Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Den tiaran jeg fant sist her står det at passer best til vinterbruder.. bom.
Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Denne her likte jeg. Men den så lekker ut. Er med perler osv. My Webpage Her ser du nærbilde My Webpage Hadde de godt sammen med det smykkesettet jeg fant? My Webpage Endret 5. oktober 2005 av Mzfire
Gjest Mzfire Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg gått berserk her med å finne tiarar Men nå til slutt fant jeg en som jeg ser kunne passe. Perlene i tiaran er lik de på smykkene... Hva sier dere. Nå gir jeg meg med letejakt på tiarar My Webpage
aline Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 den siste tiaraen synes jeg blir fin sammen med det første smykket, passet godt sammen. ellers synes jeg den rose-tiaraen var nydelig, men sammen med smykket som damen har på til. det var ett flott sett.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Den siste tiaraen sammen smykket fra innlegg nr 1 var jo lekkert !!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #13 Skrevet 6. oktober 2005 Syns den siste tiaraen var flott og den kunne passet perfekt til smykkene om de var i samme metall - syns det ser ut som smykkene er i gull og tiaraen i sølv og det krasjer i mine øyne... Syns man bør ha samme metall; gull eller sølv, samme perler; runde eller dråpeformede.
Annie78 Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Syntes den siste tiaraen var finest til smykket. Tror ikke det ene var i gull, trodde begge var i sølv, eller..? Enig i at gull og sølv krasjer litt, men hvis begge er i sølv, blir det helt supert. Lykke til! Endret 6. oktober 2005 av Annie78
Boogie Skrevet 6. oktober 2005 #15 Skrevet 6. oktober 2005 Den siste tiaraen sammen smykket fra innlegg nr 1 var jo lekkert !!!! ← Helt enig!!!! Blir nydelig sammen
Gjest Mzfire Skrevet 6. oktober 2005 #16 Skrevet 6. oktober 2005 Syntes den siste tiaraen var finest til smykket. Tror ikke det ene var i gull, trodde begge var i sølv, eller..? Enig i at gull og sølv krasjer litt, men hvis begge er i sølv, blir det helt supert. Lykke til! ← Det er i sølv ja. Begge i sølv. Men smykkene kan fåes i gull å.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #17 Skrevet 6. oktober 2005 Det er i sølv ja. Begge i sølv. Men smykkene kan fåes i gull å. ← Da går det kjempebra! Syns det så ut som smykkesettet var av gull jeg
Gjest Mzfire Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 Syns den siste tiaraen var flott og den kunne passet perfekt til smykkene om de var i samme metall - syns det ser ut som smykkene er i gull og tiaraen i sølv og det krasjer i mine øyne... Syns man bør ha samme metall; gull eller sølv, samme perler; runde eller dråpeformede. ← Ikke noe gull her. Anheng av en stor krystall samt dråpeperle og rhinsteiner. Består smykkene av.
randibrud Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 Er det ikke litt mye med både tiara og smykker? For ikke å snakke om både tiara og smykker og øredobber?
Søta Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 Tror bare du skal finne kjolen før du leter etter tiara og smykker.... For det første er det langt fra sikkert at noen av delene passer til kjolen du finner... Og det er slettes ikke sikkert at du til den kjolen kan ha både tiara og smykke og hengende øredobber: Mener ikke å skuffe deg - men snakker av erfaring - jeg kjøpte alt - og ingenting passet sammen.. Men som andre har sagt hadde jeg valgt samme stil - perlesmykke med perletiara om du skjønner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå