Nysjerrigoslom42 Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Hvor langt må man date før man kan fortelle sin fetish for hårete jenter (jo mere jo bedre) det burde jo engtlig ikke ha betydning følsesmessigt at sig men samtid en så vigtig del jeg ikke tror jeg kan leve uten . livets kvaler 😁😆 håper dette kan diskuteres uten masse useriøse kommentarer
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Jo før, jo bedre tenker jeg. Jeg vet iallefall at det ville vært en deal-breaker for min egen del, da jeg overhodet ikke trives med å være hårete (og holder på med laserbehandling for å fjerne fremtidig hår). Så hvis det var viktig for din del, ville vi ikke fungert og dermed bedre å vite det så tidlig som mulig:) Anonymkode: 989b8...a59 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Hei Søren. Nå har du sikkert mye med frihet og tid foran deg, til å utforske og finne ut av dette. Jeg vil selv anbefale at du forteller det relativt raskt til dine dates. Det er fordel for begge. Lykke til og ønsker deg et fortsatt fint liv. Anonymkode: c84fe...e20
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Det forteller du med en gang, akkurat som med andre preferanser. Jeg hadde ikke grodd ut kroppshåret for en manns skyld, så mange dates med en som deg hadde jo vært bortkasta tid. Anonymkode: 36dbd...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå