Babymill Skrevet 3. november 2021 #1 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) 1 er cb tidlig den øverste skal bare ha 2 strek den andre er vanlig cb som skal ha kryss.😱😁💪🏻😀hva tror dere? Endret 3. november 2021 av Babymill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 3. november 2021 #2 Del Skrevet 3. november 2021 Den nederste ser ut som den kan ha en strk ja, ville testet igjen med morgenurin etter noen dager om du ikke har gjort det i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 3. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2021 Nei tok blodprøve i dag også så forvirra.. 5+0 i følge app..den øverste er sånn tidlig test som kun skal ha 1 strek😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. november 2021 #4 Del Skrevet 3. november 2021 Begge er positive. Ta en digital? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 3. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 3. november 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Begge er positive. Ta en digital? Venter noen dager blir så sliten av dette…🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Del Skrevet 3. november 2021 Om du er 5 uker på vei så er vel testene litt svake? eller var det kanskje ikke det du mente? 💕 Anonymkode: 4d42f...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 3. november 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du er 5 uker på vei så er vel testene litt svake? eller var det kanskje ikke det du mente? 💕 Anonymkode: 4d42f...42f Ja….men strek er strek?bedre bilde her💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Del Skrevet 3. november 2021 Styrken på streken vil jeg tro er for svak i forhold til hvor lang du er på vei, men kanskje du har hatt senere el en du trodde? Anonymkode: 4d42f...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 3. november 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 3. november 2021 Æ kan vær kortere på vei ja men ser positiv ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Del Skrevet 3. november 2021 Har testene ligget lenge når du har tatt disse bilene? Den øverste testen, er de. Blå eller grå? Jeg har opplevd at det har kommet strek på disse clearbluetestene uten å være gravid. Ville tatt en annen test for å være sikker 💕 Anonymkode: 4d42f...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 4. november 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 15.32): Har testene ligget lenge når du har tatt disse bilene? Den øverste testen, er de. Blå eller grå? Jeg har opplevd at det har kommet strek på disse clearbluetestene uten å være gravid. Ville tatt en annen test for å være sikker 💕 Anonymkode: 4d42f...42f Baby❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Del Skrevet 4. november 2021 Her har du min test når jeg er ca 2-3 uker på vei! (Baby er 7mnd snart) Anonymkode: f6943...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Del Skrevet 4. november 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Her har du min test når jeg er ca 2-3 uker på vei! (Baby er 7mnd snart) Anonymkode: f6943...369 Oi, det var gøy å se! Visste ikke at graviditetstester kunne bli så sterke! 😍 Anonymkode: 0cd40...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #14 Del Skrevet 5. november 2021 Hvordan gikk det med blodprøven som ble tatt, da? Anonymkode: 4d42f...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #15 Del Skrevet 5. november 2021 Babymill skrev (På 3.11.2021 den 15.16): Ja….men strek er strek?bedre bilde her💙 Synålstreker er ikke streker så denne er litt upålitelig. Hvis øyene mine ser rett da så er det en synålstrek.. En synålstrek er en feil på testen.. Den skal være like tykk som den vannrette. Anonymkode: f0a02...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #16 Del Skrevet 5. november 2021 Babymill skrev (På 3.11.2021 den 14.54): Nei tok blodprøve i dag også så forvirra.. 5+0 i følge app..den øverste er sånn tidlig test som kun skal ha 1 strek😫 oppdater oss når du får svaret. Legger legen det ut på Furst pasient? Sjekk ved å logge inn Anonymkode: f0a02...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 5. november 2021 Forfatter #17 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): oppdater oss når du får svaret. Legger legen det ut på Furst pasient? Sjekk ved å logge inn Anonymkode: f0a02...dc7 Ja sjekker hele tiden..:/skal skrive svar her ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymill Skrevet 6. november 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 6. november 2021 Babymill skrev (På 5.11.2021 den 14.14): Ja sjekker hele tiden..:/skal skrive svar her ❤️ Ingen mens legen ringte-iallefsll ikke preganat…men ingen mens hadde eggløsning 11.10..kan han ta feil?sitter her som et aspeløv…:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg tror nok dessverre at både testene dine og blodprøven hadde fått tydelig utslag om du hadde vært gravid. Med EL for en måned siden ville du vært 6 uker på vei og da ville testene dine vært veldig tydelige.. Håper det klaffer for deg snart ❤️ Anonymkode: 4d42f...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #20 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 9.59): Synålstreker er ikke streker så denne er litt upålitelig. Hvis øyene mine ser rett da så er det en synålstrek.. En synålstrek er en feil på testen.. Den skal være like tykk som den vannrette. Anonymkode: f0a02...dc7 Synes det ofte virker som ulike tester har feil. Kan man ta vare på kvittering og ta bilde/ta med defekt test og få pengene igjen? Blir jo raskt dyrt, spesielt når man kjøper pinne. Anonymkode: b2906...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå