Gå til innhold

Flere enn meg som har en mamma de er flau over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun og pappa var sammen I mange år, men hun var ofte utro og tok flere aborter med foster som ikke var pappa sine. Hun var utro mange ganger, veldig flørtende ovenfor alle menn i vår omgangskrets. En periode hadde jeg det lettere på skolen fordi mamma lå med rektor. Det var mens hun var gift med stefar1. 

Hun har ligget med opptatte menn i mange år, selv om hun også var gift med stefar1. Flere av mennene som var gift har opplevd å bli presset for penger for at hun ikke skal sladre til kona. Hun har ingen venninner igjen her, selv om dette er planen hun er født og oppvokst. 

Hun har giftet seg med menn for penger, ikke noe tull for hun forteller det selv. Når mennene er blakke så går hun videre og alle mennene er mye eldre enn henne. Da jeg var tenåring, typ 16/17 så hadde jeg en kjæreste som var et par år eldre. Moren min lå med han også..

Alt hun snakker om er sex og hva/hvordan med mennene sine. Hun er vanvittig lur og ligger med menn som kan gi henne det hun vil ha. Ved flere anledninger måtte jeg sitte ute i kulda både kjente og ukjente steder, mens hun var inne med en kjent/ukjent mann. 

Jeg har reist litt med en jobb jeg hadde og da var det noen som bodde 7-8 timer unna som kjente til henne. Jeg har bodd ulike steder, men ryktene om henne når overalt. 

Noen andre som har en slik mamma? Jeg føler jeg er den eneste..

Anonymkode: d3b2e...963

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en helt tror jeg nok, klem til deg🥰

• Liker 7
Skrevet

Du har min sympati. Jeg hadde en mor som var veldig flørtete og som trodde hun hadde draget på alle menn, at hun var den de egentlig ville ha, det var slitsomt nok. 

Anonymkode: dde80...53a

• Liker 3
Skrevet

Stakkars deg. Moren din høres ikke frisk ut! 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun og pappa var sammen I mange år, men hun var ofte utro og tok flere aborter med foster som ikke var pappa sine. Hun var utro mange ganger, veldig flørtende ovenfor alle menn i vår omgangskrets. En periode hadde jeg det lettere på skolen fordi mamma lå med rektor. Det var mens hun var gift med stefar1. 

Hun har ligget med opptatte menn i mange år, selv om hun også var gift med stefar1. Flere av mennene som var gift har opplevd å bli presset for penger for at hun ikke skal sladre til kona. Hun har ingen venninner igjen her, selv om dette er planen hun er født og oppvokst. 

Hun har giftet seg med menn for penger, ikke noe tull for hun forteller det selv. Når mennene er blakke så går hun videre og alle mennene er mye eldre enn henne. Da jeg var tenåring, typ 16/17 så hadde jeg en kjæreste som var et par år eldre. Moren min lå med han også..

Alt hun snakker om er sex og hva/hvordan med mennene sine. Hun er vanvittig lur og ligger med menn som kan gi henne det hun vil ha. Ved flere anledninger måtte jeg sitte ute i kulda både kjente og ukjente steder, mens hun var inne med en kjent/ukjent mann. 

Jeg har reist litt med en jobb jeg hadde og da var det noen som bodde 7-8 timer unna som kjente til henne. Jeg har bodd ulike steder, men ryktene om henne når overalt. 

Æsj, kjedelig for deg ..

Heter hun Christine? ☺️

Anonymkode: d1525...ebc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vokst opp med en far som er akkurat som moren din. Pappa lå med halve bygda, og han kalles for "Kjeppen som går på omgang".  Det har vært andre fedre her på døra for å banke han opp mange ganger, men han bare fortsetter. Han kjører rundt i bilen sin og besøker damer når mennene deres er på jobb, reise, ferie osv. Han har ødelagt mange familier, inkludert sin egen.

Anonymkode: bae72...adc

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke alene om å ha en slik type mor, mange av oss. Som regel så er det psykiske problemer i bunn, ofte overgrep når de har en så seksualisert atferd.

Selv valgte jeg å kutte min mor ut, gradvis fra jeg var 12-13 og helt innen jeg var 20. Heldigvis ingen som forbinder meg med det der. Finnes vel få som er mer ulik min mor enn meg. 😄 

Anonymkode: e06ca...b77

Skrevet

Man kan bare tenke seg hvilke traumer mor har for å oppføre seg slik. Hun har det nok ikke så greit, og hun har nok overlevd sex overgrep 😕

Det kan likevel bare forklare, ikke unnskylde slike foreldre. 

Det er noe som heter low contact, og noe som heter no-contact. Flytt og ha den minste mengden kontakt med mor som du kan. F.eks. en telefonsamtale til jul og påske, eller ingen i det hele tatt. Du vil da gradvis slippe unna slimet og skyggen til denne idioten.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Æsj, kjedelig for deg ..

Heter hun Christine? ☺️

Anonymkode: d1525...ebc

Nei, veldig langt unna det navnet der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du er ikke alene om å ha en slik type mor, mange av oss. Som regel så er det psykiske problemer i bunn, ofte overgrep når de har en så seksualisert atferd.

Selv valgte jeg å kutte min mor ut, gradvis fra jeg var 12-13 og helt innen jeg var 20. Heldigvis ingen som forbinder meg med det der. Finnes vel få som er mer ulik min mor enn meg. 😄 

Mamma har flere søsken, men det er ingen i slekta som er som henne. Hun har flere ting ved seg som er vanskelig å forholde seg til. 

Skrevet
Maskulino skrev (22 minutter siden):

Man kan bare tenke seg hvilke traumer mor har for å oppføre seg slik. Hun har det nok ikke så greit, og hun har nok overlevd sex overgrep 😕

Det kan likevel bare forklare, ikke unnskylde slike foreldre. 

Det er noe som heter low contact, og noe som heter no-contact. Flytt og ha den minste mengden kontakt med mor som du kan. F.eks. en telefonsamtale til jul og påske, eller ingen i det hele tatt. Du vil da gradvis slippe unna slimet og skyggen til denne idioten.

Hun er sånn som presser seg på og ikke lar meg ha noe eget liv. Hun er enten helten eller offeret i alle saker. Om hun er sur på meg i blant, så forteller hun løgner om meg til mine andre søsken. Ting hun kan bli sur for er om vi har vært en gang mer hos pappa enn hos henne eller lot noen andre være barnepike. 

Skrevet

Om hun har opplevd overgrep så kan jeg ikke forstå hvem det er som har gjort det. Heller ikke når det kun er henne som er slik av hele slekten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nymfoman hun da  

Anonymkode: aa1da...916

Skrevet

Lol. Når en kvinne er utro, så er det stakkars henne, hun må ha hatt en tøff barndom osv. Men når en mann er utro, så er han et monster som ikke lenger kan regnes som et menneske engang. 

Anonymkode: af185...d55

Skrevet

Når det er sagt, så synes jeg flere burde være for å ha åpne forhold. Det er fint å ha et forhold, men sex med samme person år ut år inn blir utrolig kjedelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når det er sagt, så synes jeg flere burde være for å ha åpne forhold. Det er fint å ha et forhold, men sex med samme person år ut år inn blir utrolig kjedelig.

Men herregud da. Skal du forpeste absolutt alle tråder med det der?

Anonymkode: 5d043...7dd

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns man skal holde seg til det man har blitt enig med sin partner om. Helt frem til man blir enige om noe annet. Her var foreldrene mine enige om et lukket forhold, mens min mor gikk bak fars rygg. Vi vet om 10 forskjellige menn, så mulig det var mange flere.

Hva du tenker om forhold er din greie. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns man skal holde seg til det man har blitt enig med sin partner om. Helt frem til man blir enige om noe annet. Her var foreldrene mine enige om et lukket forhold, mens min mor gikk bak fars rygg. Vi vet om 10 forskjellige menn, så mulig det var mange flere.

Hva du tenker om forhold er din greie. 

Bare drit i disse som tydeligvis har et slags personlig korstog mot monogami og bare mååå blande det inn i alle tråder det er semi-relevant.

Anonymkode: 5d043...7dd

• Liker 3
Skrevet

Mamma har flere søsken, men det er ingen i slekta som er som henne. Hun har flere ting ved seg som er vanskelig å forholde seg til. 

Ok, det er jo ikke nødvendigvis en i familien som har misbrukt henne da. Jeg vet om flere tilfeller der en far kun har misbrukt det ene barnet og ikke de andre. Det er sjelden noe som kommer av seg selv, er som regel en grunn for alt. Det er ikke normal oppførsel og mest sannsynlig så feiler hun nok noe.

Uansett hvorfor hun er som hun er så det nå slik ting er så for du velge selv om du ønsker kontakt eller ei. 

Nymfoman hun da  

Anonymkode: aa1da...916

Hun kan og være nymfoman det er helt sant. Det er uansett ikke normal oppførsel av en mor å diskutere slikt med sin datter, det skjønner du og.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke en slik mamma, men jeg har en mor jeg ofte er rimelig flau over. Hun er en religiøs fanatiker som har stått på siden av 8. mars tog og motdemonstrert mot feminisme, benytter enhver anledning til å fortelle fremmede mennesker hun møter på bussen om Jesus, snakker gjerne høyt om at hun misliker homofile, hater abort, sier høyt til sønnen min at hun er skuffet over at han valgte borgerlig konfirmasjon. Etc. Etc. Jeg er flau over henne ukentlig. 

Anonymkode: ed753...7da

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...