AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Lang historie kort - ble slutt ifjor med meg og eksen min. Jeg fikk fullstendig kjærlighetssorg som varte leeenge, og vi møttes innimellom, rota osv, og i sommer bestemte vi oss for å se om det kunne funke igjen. Pga. en krangel ble det nok en gang "avsluttet", men vi fortsatte å ha kontakt daglig. For noen uker siden sa jeg ifra om at jeg ikke var intr. i å bare være venner, og at vi ikke kunne ha mer kontakt. Han vet jeg vil mer, og at en venneforhold ikke er noe jeg kan takle. Han mente på det ikke ville funke å prøve mer, og vi har ikke hatt kontakt på 4 uker nå.. Så til spørsmålet; Har noen hatt en eks som har innsett at de alikevel vil forsøke å finne ut av ting likevel etter en stund, selvom de egentlig mente det var over? Og hvor lang tid tok det for dem å innse det? Vet jeg bare må komme meg videre. Men jeg vil bare høre litt samme type historier som min, her jeg sitter med fortsatt kjærlighetssorg som jeg føler vil vare for evig.... Anonymkode: bb0f2...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Har sett det skje, men det er katastrofe hver gang. Anonymkode: fb81b...148 5
Ost Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Hadde noe lignende selv. Ble slutt, bestemte oss for å prøve igjen typ nesten et år senere. Fungerte ikke. Spol frem ett år tilc a, prøvde igjen. Litt teit å prøve igjen også feile flere ganger, men også litt greit da det ga en del mer "closure", I guess. Være helt sikker på at det var en god ide å ikke være sammen lenger.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lang historie kort - ble slutt ifjor med meg og eksen min. Jeg fikk fullstendig kjærlighetssorg som varte leeenge, og vi møttes innimellom, rota osv, og i sommer bestemte vi oss for å se om det kunne funke igjen. Pga. en krangel ble det nok en gang "avsluttet", men vi fortsatte å ha kontakt daglig. For noen uker siden sa jeg ifra om at jeg ikke var intr. i å bare være venner, og at vi ikke kunne ha mer kontakt. Han vet jeg vil mer, og at en venneforhold ikke er noe jeg kan takle. Han mente på det ikke ville funke å prøve mer, og vi har ikke hatt kontakt på 4 uker nå.. Så til spørsmålet; Har noen hatt en eks som har innsett at de alikevel vil forsøke å finne ut av ting likevel etter en stund, selvom de egentlig mente det var over? Og hvor lang tid tok det for dem å innse det? Vet jeg bare må komme meg videre. Men jeg vil bare høre litt samme type historier som min, her jeg sitter med fortsatt kjærlighetssorg som jeg føler vil vare for evig.... Anonymkode: bb0f2...c9d Har opplevd dette ved en jeg datet en periode. Jeg ønsket mer eller ingen kontakt, da ble det ingen kontakt og han har ikke vist mer interesse for meg. Nå er han i forhold med ei annen, så jeg tenker at han kun var ute etter sex og rot. Min erfaring er at ekser som vil noe mer niholder på kontakten. De som bryter den lett, vil ikke det samme som meg. Anonymkode: b29ec...d58 3
Nymerïa Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har noen hatt en eks som har innsett at de alikevel vil forsøke å finne ut av ting likevel etter en stund, selvom de egentlig mente det var over? Nei, jeg har ikke det. Og det skulle ha vært mye til for at jeg hadde akseptert en slik snuoperasjon hvis han hadde kommet i etterkant og sagt at han hadde ombestemt seg. Du gjør rett i å kutte all kontakt og gå videre. Se på det som en gave du gir deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd dette ved en jeg datet en periode. Jeg ønsket mer eller ingen kontakt, da ble det ingen kontakt og han har ikke vist mer interesse for meg. Nå er han i forhold med ei annen, så jeg tenker at han kun var ute etter sex og rot. Min erfaring er at ekser som vil noe mer niholder på kontakten. De som bryter den lett, vil ikke det samme som meg. Anonymkode: b29ec...d58 Ja det blir jo fort sånn Her tar han alltid kontakt igjen etter en stund, slik har d vært i 1,5 år, og d er alltid meg som bryter kontaktet. Men d gir jo meg dumme forhåpninger om at han vil jo ha kontakt... Men så skjer d liksom ingenting mer Takk for deling av din erfaring ❤️ TS Anonymkode: bb0f2...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 NymeriaRhoynar skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke det. Og det skulle ha vært mye til for at jeg hadde akseptert en slik snuoperasjon hvis han hadde kommet i etterkant og sagt at han hadde ombestemt seg. Du gjør rett i å kutte all kontakt og gå videre. Se på det som en gave du gir deg selv. Ja, jeg jobber hardt hver dag for å tenke sånn ❤️ Takk for svar. TS Anonymkode: bb0f2...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 Ost skrev (5 minutter siden): Hadde noe lignende selv. Ble slutt, bestemte oss for å prøve igjen typ nesten et år senere. Fungerte ikke. Spol frem ett år tilc a, prøvde igjen. Litt teit å prøve igjen også feile flere ganger, men også litt greit da det ga en del mer "closure", I guess. Være helt sikker på at det var en god ide å ikke være sammen lenger. Ja, det høres likt ut som oss. Huff. Når du spolte et år til frem i tid, hadde dere kontakt den perioden? Ja er det jeg også ønsker meg- en trygghet om at dette ER riktig... For den følelsen har jeg definitivt ikke fått enda. TS Anonymkode: bb0f2...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det blir jo fort sånn Her tar han alltid kontakt igjen etter en stund, slik har d vært i 1,5 år, og d er alltid meg som bryter kontaktet. Men d gir jo meg dumme forhåpninger om at han vil jo ha kontakt... Men så skjer d liksom ingenting mer Takk for deling av din erfaring ❤️ TS Anonymkode: bb0f2...c9d Han vil ha sex eller kjeder seg. Han ønsker ikke personen deg. Tenk på det hver gang han tar kontakt. Anonymkode: b29ec...d58 3
Ost Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det høres likt ut som oss. Huff. Når du spolte et år til frem i tid, hadde dere kontakt den perioden? Ja er det jeg også ønsker meg- en trygghet om at dette ER riktig... For den følelsen har jeg definitivt ikke fått enda. TS Anonymkode: bb0f2...c9d Ja, hadde kontakt i ny og ne, men kunne ofte gå en stund i mellom (flere uker).
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han vil ha sex eller kjeder seg. Han ønsker ikke personen deg. Tenk på det hver gang han tar kontakt. Anonymkode: b29ec...d58 Jeg vet det høres fryktelig naivt ut, men jeg vet han bryr seg om meg. Så tror ikke d handler om at han kjeder seg. Men at han er såpass i tvil om d er lurt å prøve igjen at han er veldig usikker, og samtidig ikke ønsker at noen andre får meg.. Ikke at den versjonen er noe bedre, men... TS Anonymkode: bb0f2...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 Ost skrev (3 minutter siden): Ja, hadde kontakt i ny og ne, men kunne ofte gå en stund i mellom (flere uker). Hva tenkte du som mann i de periodene dere ikke hadde kontakt? Var du egentlig ferdig med vedkommende, eller tenkte du fortsatt på henne? TS Anonymkode: bb0f2...c9d
Ost Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva tenkte du som mann i de periodene dere ikke hadde kontakt? Var du egentlig ferdig med vedkommende, eller tenkte du fortsatt på henne? TS Anonymkode: bb0f2...c9d Tenkte på henne daglig. Tenker på henne fortsatt også, faktisk. Men da er det mer de gode minnene vi har sammen, og ikke "herregud jeg savner henne", liksom. Det var slik da også.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg vet det høres fryktelig naivt ut, men jeg vet han bryr seg om meg. Så tror ikke d handler om at han kjeder seg. Men at han er såpass i tvil om d er lurt å prøve igjen at han er veldig usikker, og samtidig ikke ønsker at noen andre får meg.. Ikke at den versjonen er noe bedre, men... TS Anonymkode: bb0f2...c9d Om han ville delt resten av livet med deg så hadde det blitt sånn. Han elsker hvordan du ser på han og vil ikke at du skal ha det sånn med noen andre. Det handler ikke om deg eller følelser for deg, dette handler om at du er hans selvtillitsboost. Anonymkode: b29ec...d58 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om han ville delt resten av livet med deg så hadde det blitt sånn. Han elsker hvordan du ser på han og vil ikke at du skal ha det sånn med noen andre. Det handler ikke om deg eller følelser for deg, dette handler om at du er hans selvtillitsboost. Anonymkode: b29ec...d58 Så ved å full no contact nå vil egentlig ikke ha noe å si til eller fra mener du? TS Anonymkode: bb0f2...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja det blir jo fort sånn Her tar han alltid kontakt igjen etter en stund, slik har d vært i 1,5 år, og d er alltid meg som bryter kontaktet. Men d gir jo meg dumme forhåpninger om at han vil jo ha kontakt... Men så skjer d liksom ingenting mer Takk for deling av din erfaring ❤️ TS Anonymkode: bb0f2...c9d Hvorfor tror du det blir annerledes denne gangen om dere prøver på nytt? Hva har endret seg fra sist det ble slutt, annet enn at du savner han? Det skal mye til for at mennesker endrer seg, men å gå tilbake til samme fyren og forvente endring er ikke det beste. Hva med å være snill med deg selv, glemme han og finne en som ikke er så frem og tilbake? En som du fungerer bra med? Anonymkode: 30c18...0c1 2
Vimsepims Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 Av og på i 15 år. Noen ganger bare som hook-ups i mellom forhold, av og til lengre perioder. Ingen har såret meg så mye, og ingen andre har jeg såret så mye. Burde ikke ha blitt sammen med han igjen, men klarte ikke å la være. Ingen lykkelig slutt for å si det sånn. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så ved å full no contact nå vil egentlig ikke ha noe å si til eller fra mener du? TS Anonymkode: bb0f2...c9d Finn deg en ny date så tenker jeg pipa får en annen lyd.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så ved å full no contact nå vil egentlig ikke ha noe å si til eller fra mener du? TS Anonymkode: bb0f2...c9d Det har noe å si for deg. Jeg tror du får det bedre om du lar han gå for godt. Anonymkode: b29ec...d58 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet det høres fryktelig naivt ut, men jeg vet han bryr seg om meg. Anonymkode: bb0f2...c9d Han bryr seg ikke nok. Anonymkode: 5a6a2...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå